7 Şubat 2012 Salı

VanilyaClub Şubat 2012 Kutusu

VanilyaClub'ın dopdolu Şubat 2012 kutusu bu sabah elime geçti.
Kargo poşetini açmadan ne kadar ağırmış bu ay Vanilya kutum dedim ve pakedi açınca sebebini anladım.
Sevgililer Günü'ne özel kalplerle donatılmış Şubat 2012 kutumdan 2'si orjinal tam 11 ürün çıktı.
Gözlerime inanamadım!
Kutuyu açınca paketteki ürünleri anlatan broşürler, indirim kuponları ve Vanilya Magazin dergisi karşıladı beni.


Gelelim kutunun içindekilere;

1-Vichy Liftactiv Serum 10, 3 ml
2- Vichy Liftactiv Derm Source, 3 ml
3- Vichy Aqualia Thermal Rich nemlendirici bakım kremi, 15 ml
{Vichy'nin nemlendiricilerini, göz kremini, yüz yıkama jeli ve peelingini daha önce denemiştim. Sevdiğim bir marka olduğu için seve seve kullanacağım.}
4- Britney Spears Radiance Bayan Parfümü, 1.2 ml
5- Alessandro Hands! Up Peeling, 3 ml - 2 ad
{60 sn'de el ve tırnakları temizleyen bu ürünü denemek için sabırsızlanıyorum.}
6- Palmer's Cocoa Butter, 50 ml
7- Dianne Brill Eye Lingerie Trio Göz Farı, orjinal boy
8- Africology Body Balm, 10 ml
9- Down Under Naturals Nude Nemlendirici Şampuan, 50 ml
10- Down Under Naturals Nude Nemlendirici Saç Kremi, 50 ml
11- Bambu gül aromalı oda kokusu, orjinal boy


Beni VanilyaClub'ın Şubat 2012 kutusunda en heyecanlandıran ürün Dianne Brill'in kahve tonlarındaki 3'lü farı oldu.
Eski model ve stilist Dianne Brill'in kendi adını taşıyan makyaj koleksiyonuna ait "iç çamaşırı" temalı, dantel motifli, kibrit kutusu şeklindeki bu zarif kutuyla aşk yaşıyorum şu an!


Douglas mağazalarında 80 TL'ye satılan bu ürün ambalajı için bile alınacak kadar büyüleyici...


Ne zamandır almak istediğim ama doğru kokuyu bir türlü bulamadığım bu bambu ev kokusunu VanilyaClub tüm abonelerine "sevgililer günü" hediyesi olarak göndermiş.
Oturma odam şu an sayesinde nefis kokuyor.


Alessandro el peelingi, Africology body balm ve Britney Spears Radiance ile ilk kez tanışıyorum.
Alessandro'nun gloss ve ojesini denemiş ve çok sevmiştim.
Peeling'i de eminim güzeldir.


Nude şampuan ve saç kremini daha önce denememiştim.
Palmer's kakao yağı'da ilk defa deneyeceğim ürünlerden biri olacak.


Vichy ile 17 - 18 yaşında tanıştım ve dönem dönem neredeyse tüm ürünlerini kullandım.
Uzun bir aradan sonra yeniden eski bir dosta kavuşmuş gibi oldum :)

Eğer siz de VanilyaClub'a üye olmak ve ayda 35 TL'ye kendinize ya da sevdiklerinize böyle güzel bir paket hediye etmek isterseniz www.vanilyaclub.com'a tıklayın.

Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev