26 Ekim 2011 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra Strawberry alışverişi

Kozmetik alışverişlerine gelen yasaktan sonra makyaj malzemesi, cilt bakım ürünü ve parfüm almak tam bir eziyete dönüştü!
Yasak!! çok ağır bir ceza oldu bence biz kadınlara...
Vergilendirme yoluna gidilmektense direk YASAK getirilmesi çok anlamsız!
Umarım düzelir, değişir bir gün bu düzen!
Uzun bir aradan sonra geçen ay Strawberry'den ilk defa alışveriş yaptım.
Yurt dışında yaşayan bir arkadaşımın adresine göndereceğim için çok fazla coşamadan!! bir kaç parça ürün aldım.
Yolladığım ülkenin politikası gereği posta ve gümrük vergisi olarak arkadaşımdan 53 Euro talep etmişler. Ödedik tabi paşa paşa!!
Sonra Strawberry'ye durumu anlatan bir mail yazdım sağolsunlar belgeler elinize geçince bize mail ile iletin tüm masrafınızı karşılayalım dediler.
Para henüz hesaba ulaşmadı ama sorun çıkaracaklarını sanmıyorum.
Neyse gelelim alışverişe...
Dediğim gibi farklı bir ülke sorun çıkar mı emin olamadığım için uygun fiyatlı ürünler seçtim ve arkadaşımdan rica ettiğim için de bir kaç parça alabildim sadece :(


Roc'un makyaj temizleyicileri burada 30 küsür liraya satıldığı için 13 TL'lik fiyatı görünce iki tane kaptım. Bare Escentuals'un açılı allık fırçası seyahat boyu gibi birşey çıktı! Çantada taşımak için ideal ama istediğim bu değildi benim. 2 adet Mac allık ve 1 tane de Loreal pudra aldım.


Mac'in Her Blooming allığını aceleyle seçtim ve sipariş verdikten sonra pişman oldum! Özellikle swatchları beni korkutmuştu ama yüzümde denedikten sonra sevdim. Tam bir pembe! Fiyatı 33 TL


Mac Pet Me Mineralize allık ise hafif pembeye bakan şeftali tonlarında çok cici bir allık. Onu da 40 TL'ye aldım.



Loreal'in fırçalı mineral pudrasının 410 Light Ivory rengini aldım. Onun da fiyatı 16,5 TL

Strawberry yeniden Türkiye'ye ürün gönderimine başladığını müjdeledi hafta başında ama fiyatlar şimdilik oldukça pahalı! Biraz daha bekleyip yeni bir sipariş vermeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. tekrardan türkiyeye gönderim yapılıyormus fakat fiyatlara baktımda ucmuslar bzim burdaki sevili filan geçmiş fiyatlar

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cnm. straw'da bizimkilere uymuş fiyatları 3 kat katlandırmışş :) Ben TR de daha uyguna alıyorum yaaa :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev