13 Ekim 2011 Perşembe

Lacivert takım elbise nasıl giyilir?

Blogumun sıkı takipçilerinden Emre bey kardeşinin düğünü için lacivert takım elbise almış ve nasıl kombinleyeceğini sormuş. Gömlek tercihi, ayakkabı, kravat ve aksesuar seçiminde yardımcı olacak bir kaç kolaj hazırladım.


Modern çizgileri ve rahat kesimleriyle takım elbiseler artık erkeklerin hem iş, hem de günlük yaşantılarında rahatça kullanabilecekleri parçalar haline geldiler. Her erkeğin gardırobunda mutlaka bir tane koyu renkli takım elbise bulunması şart. Siyahın modası geçmez ama lacivert ve gri takımlar da her zaman kullanılabilir.


Takım elbise seçerken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, takımın vücuda iyi oturmasıdır. Omuzlar bu konuda belirleyici unsurdur. Ceketlerde omuzlar büyük olmamalı ve bele hafif oturmalıdır. 


Lacivert takım elbise için ayakkabı seçerken toprak tonlarını tercih etmenizi öneririm. Siyah da kullanılabilir ama lacivert'e en yakışan renk kahvedir. Ayakkabı ile kemerin renk tonlarının birbirleri ile uyumlu olması gerekir.


Erkek modasının vazgeçilmezlerinden biri olan ekose ve çizgiler bu yıl da yine oldukça popüler. Çizgili gömlek ile düz renk kravat düz renk gömlekle çizgili bir kravat tercih etmek gerekiyor.


Lacivert takım elbiseyle vücuda oturan fit gömlekleri kravatsız da giyebilirsiniz. Lacivert ile gece mavisi, koyu mavi, mürdüm, mor, füme, beyaz, açık pembe, lila gibi bir çok rengi bir arada kullanabilirsiniz.



Parlak tonlarda şık mavi bir gömlek, lacivert, bordo ya da koyu kahve tonlarında çizgili veya düz ince bir kravat, kahverengi ayakkabı ve ona uygun tonda bir kemer ile kombinleyerek lacivert takım elbise ile risksiz bir şıklık sergileyebilirsiniz.


Klasik giyinmekten hoşlanan ve risk almayı sevmeyen erkekler beyaz gömlek ve mavi tonlarında kravat'tan şaşmamalı.


Vakko'nun lacivert takım elbise kombinleri de oldukça başarılı ve ilham verici...

17 yorum:

  1. Teşekkür ederim Alev hanım. Çok yardımcı oldunuz. Başarılarınızın devamını diliyorum. Bundan sonra da Blogunuzun en yakın takipcisi olacağım. Sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Erkeğe en çok yakışan rengin lacivert olduğunu düşünen birisi olarak, yazınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Cok faydali, cok begendim, ellerinize saglik !

    YanıtlaSil
  4. Teşekürler çok yardımcı olduznuz

    YanıtlaSil
  5. Teşekürler çok yardımcı olduznuz

    YanıtlaSil
  6. Sagolun teşekkür ederim yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Takım elbise ile ilgili yorumlarınıza katılıyorum, lacivert takım elbise kombinlemek isteyen erkeklere çok yardımcı olmuştur diye düşünüyorum. Takım elbisede kesim ve kişinin üstüne tam oturmasıda gerçekten çok önemli.. ben sarar markasını bu konuda çok beğeniyorum ve herkese öneririm https://shop.sarar.com/erkek-giyim/takim-elbise

    YanıtlaSil
  8. Ben takım elbise giymekten sıkılan insanlardanım ama, kombinlere bakınca gerçekten güzel görünüyor insanın heveslenesi geliyor.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir içerik olmuş resimlerle renk katmışsınız başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. siteniz cok güzel. başarılar

    YanıtlaSil
  11. Takım elbise oldukça iyi bir gösterişe sahip olduğunu düşünüyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Turkishgram.com ekibi olarak yazılarınızı sürekli takip ediyoruz. Başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  13. Takım elbise giymek mi... Dönem için fazla sıkıcı değil mi?

    YanıtlaSil
  14. Seviyorum böyle giyinmeyi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev