18 Nisan 2012 Çarşamba

Tuba Ünsal’dan adınıza imzalı kitap...

“Benim Tatlı Komposto Günlüğüm”: Tuba Ünsal’dan gurunzi.com üyelerine özel… 
Tuba Ünsal geçen hafta piyasaya çıkan “Benim Tatlı Komposto Günlüğüm” adlı kitabını, gurunzi.com üyeleri için isme özel imzalıyor!


Gurunzi.com guru’larından ünlü oyuncu Tuba Ünsal, hamilelik sürecini ve o dönemde yaşadığı özel anılarını tüm içtenliği ile anlattığı “Benim Tatlı Komposto Günlüğüm” adlı kitabını, gurunzi.com üyeleri için imzalıyor.
 Tuba Ünsal’ın takipçileri için sınırlı sayıda imzaladığı kitabına, www.gurunzi.com’dan sahip olabilirsiniz… 

Hamile kalmaya karar verişini, çocuk sahibi olma tutkusunu ve hamilelik sürecini, tuttuğu günlükle ve fotoğraflarla okurları ile paylaşan Tuba Ünsal, kitabını şöyle özetliyor: 

İnişlerle ve çıkışlarla dolu kariyerimin bir noktasında dur deyip bir ara çocuk yapacağımı biliyordum. Ama o gün geldiğinde, neler yapmam gerektiği ile ilgili hiçbir fikrim yoktu. Tamam, çocuklarla iyi anlaşıyorum ama bunun dokuz ay karında taşıması var. Eve postayla göndermiyorlar nitekim! Eee, dokuz ay taşımakla da bitmiyor. Beslenmesi, uykusuzluğu, düzenli hayatı... Bir sürü, bir sürü değişken! Ama olsun, benim sevecen, sabırlı, tatlı bir anne olma ihtimalim de yüksekti. Yoksa değil miydi? Yoksa çocukları çok sevmek yeterli değil mi? İşte bütün bu karmaşaya geliştirdiğim çözümler, günbegün bu kitapta hayat buluyor! 


Tuba Ünsal’ın kısa bir süre için gurunzi.com’dan satışa sunulan, sınırlı sayıdaki kitabına sahip olmak için acele etmelisiniz… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev