22 Nisan 2012 Pazar

Puantiyeli tırnaklarım..

Bu sitede çok güzeller DIY tırnak süslemeleri görüyorum.
Eğer ojelere meraklıysanız takip etmenizi öneririm!
Bu puantiyeli manikürü de orada gördüm ve eldeki imkanlarla yapmaya çalıştım.
Yalnız ilk deneme olduğu için oldukça acemi işi!
Kusurları görmezden gelin!


Aslında bu iş için kalem şeklinde, tığ benzeri aparatlar var ama ben gerek görüp almamışım ne hikmetse!
Evde oğlumun beyaz silgisi vardı onu 4-5 parçaya bölüp iğne batırarak çakmasını yaptım :p
Gabrini'nin summer koleksiyonundan en canlı tonları seçtim.
Gabrini'den 5 renk oje, Sally Hansen manikür seti, kalyon tırnak eti düzeltici ve Rimmel top coat kullandım.
Bir daha ki sefere daha fazla rengi bir arada kullanmayı planlıyorum.
Sevdiniz mi?

2 yorum:

  1. Ben de ordaki diy lip color olayını yapmıştım gereksiz koyu ve açık renkleri çöpe atmaktan kurtuldum:) Çok başarılı bi siteleri var

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev