26 Ağustos 2013 Pazartesi

Şartsız hediye!! Sachane.com'dan tam takım "Paul Mitchell Tea Tree" saç bakım seti kazanmak ister misiniz?

2010 yılında profesyonel saç bakım ürünlerini tüketiciyle buluşturmak için kurulmuş bir alışveriş sitesi Sachane.com. Portföyünde bulunan 60'tan fazla profesyonel markayı tüketiciye güvenli, hızlı ve uygun fiyatlarla ulaştırmayı hedefliyor. Ben daha önce kuaförümün önerdiği Loreal ve Kerastase ürünlerini satın aldım bu siteden. Ürünleri kargoda hasar görmemesi için şahane paketliyorlar. Bayram üzeri yaptığım alışverişte şeker hediye ederek gönlümü bir kez daha kazandılar!

Ben tüketici olarak tesadüfen onların kapasını çaldım.
Sachane.com'da sizlere ürün hediye etmek için bana ulaştı.
Güzel bir tesadüf oldu...
Dünya küçük!

Sachane.com ile birlikte sizlere aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz Paul Mitchell Tea Tree ürünlerinden oluşan şahane bir hediye paketi hazırladık. Paul Mitchell Tea Tree serisi, çay ağacı yağından elde edilen mucizevi özlerle saçınızın ihtiyacı olduğu tüm bakımı vermeyi vaat ediyor. Detaylı bilgi için tık tık..


Üç farklı şampuan, iki farklı saç kremi, saç derisi bakım kremi, saç şekillendirici ve jöleden oluşan bu saç bakım setini kazanmak için yapmanız gereken tek şey 30 Ağustos tarihine kadar mail adresinizle birlikte bu yazıya yorum bırakmak.


Benim gibi tatilde saçlarınızın yıprandığını düşünüyorsanız mutlaka şansınızı deneyin!


Ürün adresinize ücretsiz olarak aşağıdaki görseldeki gibi gelecek.
Ayrıca yorum bırakan herkesin mail adresine 50 TL ve üzeri alışverişlerde kullanabilecekleri 10 TL'lik bir hediye çeki gönderilecek.
Sachane.com ile tanışmak için güzel bir fırsat olabilir bu!


www.sachane.com 'u sosyal medyada takip ederek indirimler, yarışmalar ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
twitter.com/sachanee

İyi şanslar 

Paul Mitchell Tea Tree saç bakım seti hediye etkinliğine katılım sona erdi.
Kazananı Pazartesi sabahı açıklayacağım.
İlginize teşekkürlerrrr 

82 yorum:

  1. Mrb, ürünleri çok merak ettim..Şansım bol olsun..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. bende varım kelebeketkisi39@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba şansın bana gülmesi dileğiyle
    elif_yldrm35@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Saçlarımın yeni bir ürünle tanışma vakti geldi, umarim bana çıkar :) c.zevcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. harika bir hediyeymiş..
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba,tatil dönüşü saçlarıma ne kullansam diye düşünürken bu çekiliş şahane oldu :)

    nese.guldeniz@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Ürün vaat ettiklerini gerçekleştiriyorsa yazın yıpranan saçlarıma iyi gelecektir. Ürünün hayvanlar üzerinde test edilmiyor oluşu da süper=))


    aysel_guzel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  8. Benim olsa çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir hediyeymiş:)
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Daha önce hiç duymamıştım ,denemek için iyi bir fırsat olabilir:) serra1924@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,ben de bu çekilişte şansımı denemek isterim :) creatediscover@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Denemek için sabırsızlanıyorum.
    Ayten Tepe
    ayten___92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. saçlarımın buna çok ihtiyacı var
    esotmng@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. umarım benim olur aspero_cien@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. saçlarım hiç bu kadar yıpranmamıştı çok ihtiyacım var
    elftpn@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. İstiyoruummmmm:)

    oslem_osturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. selam denemek isterim
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. mid36000@hotmail.com
    güzel ürünler.ben çok memnunum.

    YanıtlaSil
  19. merhaba bende varım blackgen_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. gamiize@hotmail.com
    hadi deneyelim şansımızı :)

    YanıtlaSil
  21. Güzel görünüyorlar,şansımızı deneyelim.
    cansuukeles@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. istiyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  23. oooo kızlar çekilin benim oooo elffsarikaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Bende denemeyi çok isterim . demetyoruk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Baya yararlı bir sete benziyor yazın güneş ve denizden yıpranan saçlara ilaç gibi gelir :) basakdeniz7@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. şansım bol olsun, denizden yıpranan saçlarım için harika olur :) aylafield@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. denemek lzaım didem_tgc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. istiyorum pelindmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Umarım bana gelir :) mimar_funda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. saçlarım yazın güneşin altında denizde aşırı yıprandı kurtarılamayacak halde umarım bana çıkar :(

    simgekent@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. saçlarımın buna çok ihtiyacı var :) essen_87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. çok ihtiyacım var:) rose_king_dokuyucu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. denemeli selinim@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba şansımı denemek istiyorum:)
    Elif Nur
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Tatilde mahvolan saçlarım için istiyorum!

    denizyildiziyimben1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Şansımı denemek istiyorum.
    Ürünler harika görünüyor.
    senaygazoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. şans benden yana olsun lütfen
    dilara.ozt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Şansımı denemek isterim emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Herkese iyi şanslar gulsahgedik@gmail.com çay ağacı ve lavanta saçta kaşıntı ve kepeklenmeye iyi gelmekte kullanacak arkadas bu ürünleri maske gibi bekletecek de kullanabilir

    YanıtlaSil
  40. Sansımı denemek istiyorum:)

    İzleyiciniz oldum.
    GFC:undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. gelsinnn melikekireccibasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. umarım benim olurrr ayla-budak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. hımmm ben de denemek isterim
    mavianne1@yahoo.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  45. umrankayali@hotmail.com hadi bakalım inş. kazanırım

    YanıtlaSil
  46. güzel bir kampanya:) mltm.colak@yandex.com

    YanıtlaSil
  47. benimmmm olsunnnnlarrrrrrrr hepsiiii :) yelisvural@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. süper...
    deniz ipek
    denislife@mynet.com

    YanıtlaSil
  49. Saçlarım çok cansız kendimi mutlu etmek istiyorum;) sema_sglm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. tatil sonrası kestiririm saçları ne yapayım diyordum ben de, bir ümit :) hepsigitmis@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Benim gibi saçlarına çok vakit ve nakit harcayan biri için bundan daha iyi bi hediye seti olmazdı ;)

    nevruzyusufoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. bu seriyi denemeyi çok isterim:)
    bol şanslar herkese
    mine_erbil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Bol şans bana :)


    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. kısmet....
    fidanhakverdi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Bende şansımı deneyeyim.

    fatma.agpak@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Saçımı boyattigimdan beri çok ozeniyorum saçlarıma elseve extraordinary saç yağını kullaniyorum. Memnunum ama yeni ürünler denemek de gerek. Uamrim kazanirim pek hoş bir set çünkü. seaofmls@gmail.cok

    YanıtlaSil
  57. saçlarımın buna gerçekten çok ihtiyacı war, tatil sonrası süper olur;) lebrissa@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Denemek isterim. ikdemirtas@gmail.com
    İnci

    YanıtlaSil
  59. Denemek istiyorummmmm
    gorkemarli@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar bende bu ürünü denemek isterim

    serena18@mynet.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  61. Doğum sonrası dökülen saçlarımı durdurur mu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Setin içerisinde 3 çeşit şampuan var. Hepsi de çok iddialı.. Şansını ene derim ben :)

      Sil
  62. BENDE DENEMEK İSTERİM.denizsen80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  63. umarım boyadan yıpranmış saçıma faydası dokunabilir :)
    Yeşim çavuşoğlu
    yesimcvsgl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Şans benden yana olsun

    idil_yildirim_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Bu sefer bunlar benim:)
    cevreci33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. denemeye değer bir ürün...
    serimmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. bende istiyorummm:) askefderya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. yaklaşık 1,5 yıldır saçkıran rahatsızlığım vardı ve tedavi görüyordum , yeni yeni toparlanmaya başladı saçlarım,umarım şansım benimle olur ve ürünler gerçekten gerekli olan kişiyi bulur diyorum...
    sltn_trl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. sachane, her alışverişinizde size denemeniz için yeni ürünlerden gönderecek, hem de siparişiniz kısa surede gelecek. saç yanında manikür urunleri de cok güzel:) Android mobil uygulaması da pratik, 3,5 inç ekranda bile gayet rahat ürünleri inceleyebiliyorsunuz.. Sachaneyi tavsiye ediyorum.Özde obayur@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Tuğba
    Merhaba, saç sorunsalıma çözüm olacak ürünlerle tanışma vaktim gelmiştir umarım :)
    tugba.tunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. çay ağacı yağından elde edilen özlerle hazırlanmış saç bakım setini denemeyi cok isterim,çayı sevdıgım gibi sevecegimden ve faydasını görecegimden şüphem yok ;)
    chissa8@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. saçlarım tüy kıvamına geldi geliyor.çaktırmamak için kısacık kestirenlerdenim.bu güzel ürünler bana ii gelirmi.şansıma diyorum..
    keyfisibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Saçlarım tatilde çok kötü oldu çok da dökülüyor umarım iyi gelir bu ürünler. ftmtokgoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. saçlarımın bu aralar bakıma gerçekten çok ihtiyacı var.denemek isterim umarım bana çıkar. teşekkürler.
    vivienne_000@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. umarım o şanşlı kişi ben olurum :)
    elifsarica_84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. benimde şaçlarım çok kötü umarım iyi gelir
    papatya_28_28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. benim olsun inşallah:) ahu.sanli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Cok güzel bir set. Umarım bana çıkar.
    agge2902@yahoo.com

    YanıtlaSil
  79. çok güzel ürünler gerçekten
    ya_ban_gulu12@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Çay ağacından yüz yıkama jelim var birde saçlarımda denerim inşallah bernusum-35@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  81. yaa yeni gördmm bende ynede şansmı dnmk istyrm :D ay.se.68@hotmail.com

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev