24 Nisan 2012 Salı

Reebok EasyTone'un yeni yüzü Miranda Kerr

Avustralyalı ünlü süper model Miranda Kerr; Eva Mendes, Kelly Brook, Bar Rafaeli ve Helena Christensen ardından EasyTone hayranları arasına katıldı. Son dönemde yoğun iş ve hayat temposuna bir de anneliği ekleyen güzel yıldız, EasyTone koleksiyonunun formunu korumasına yardımcı olduğunu söylüyor. 

Miranda Kerr; “EasyTone’larımı çok seviyorum! Her kıyafetime uyum sağlıyorlar ve inanılmaz rahatlar. Seyahatte olduğum dönemlerde bavuluma ilk önce EasyTone’larımı koyuyorum. Günlerim oldukça yoğun geçiyor, çok sık seyahat ediyorum. Bu yüzden sürekli spor salonuna gidip spor yapmaya vaktim yok. Ama yürüyebildiğim her yere yürümeyi tercih ederim ve bu yürüyüşleri EasyTone ile yaparak fitness rutinimi tamamlıyorum” diyor.




Reebok’ın tüm kampanya, indirim ve yeni koleksiyon haberlerine
http://www.facebook.com/reebokwomen adreslerinden ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev