14 Nisan 2012 Cumartesi

Sonunda aldım! Nikon D5100

Uzunnnn, gerçekten uzun bir süredir fotoğraf makinesi almak istiyorum.

Aman hata yapmayayım, aman pişman olmayayım diye o kadar ince eledim, o kadar çok kişiye sordum, o kadar çok yorum okudum ki tahmin bile edemezsiniz!
Fikirlerini almak için mailleştiğim, mesajlaştığım blogger dostlarımı da unutmayayım!
Dijital SLR mi olsun?, Dijital SLR ayarında Kompakt mı?, Yarı profesyonel mi? derken özellikleri, diğer markalara göre daha minik oluşu, elimde rahatça kavramam ve aramızda oluşan elektrik!! sebebiyle Nikon D5100'de karar kıldım.
Hatta az önce'de Limango'dan sipariş verdim.
Benim bulduğum en uygun fiyat oradaydı. 

Şimdi bir taraftan fotoğrafçılık kursu diğer yandan faydalanacağım kaynaklara bakıyorum.
İlk defa SLR kullanacağım için alışmam ve çözmem zaman alacaktır.
Önerilerinize açığım...


HepsiBurada'dan da Dijital Fotoğrafçının El Kitabı'nı sipariş ettim.

Şimdi sabırla elime ulaşmalarını bekliyorum!

5 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım... Güle güle kullan ve bizim için de bol bol güzel fotoğraflar çek... Bende canon d600 istiyorum... Bakalım o bana ne zaman kısmet olacak... ;)

    Bloğuma da davetlisin ;)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim, super bir makineye benziyor. Guzel fotolar cek bizim icin;)
    X

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. SLR , compack ne demek acaba?

    YanıtlaSil
  4. ışığınız bol olsun, hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Şule; çok teşekkürler. Ben de 600 D ile 5100 arasında kaldım ama tercihim Nikon oldu. En kısa zamanda kavuşursun umarım makinene :)

    White Perla; öyle umuyorum. Çok teşekkür ederimmm.

    Sinem; D-SLR objektifi değişebilen, flaş, mikrofon vs gibi ek aksesuarlarla zenginleşen profesyonel tipi modeller. Kompakt ise dijital, kendinden zumlu ve flaşlı olanlar.

    ∂єкσяαρѕυωαѕуση: çok sağollllll!

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev