2 Haziran 2011 Perşembe

Dünya yıldızlarının sırrı Nuxe kuru yağ...

Dünya yıldızları, yetenekleriyle olduğu kadar güzellikleri, daima göz kamaştıran ciltleri ve saçlarıyla da isimlerinden söz ettiriyor. Peki, Hollywood starları nasıl daima sağlıklı bir cilde ve pırıl pırıl saçlara sahip oluyor hiç düşündünüz mü? Size Gwyneth Paltrow ve Jennifer Lopez gibi ünlülerin sırrını verelim: Nuxe Huile Prodigieuse kuru yağ...
Dermo kozmetik alanında dünyanın en seçkin markalarından biri olan ünlü Fransız markası Nuxe yeni ürünü Huile Prodigieuse çok amaçlı kuru yağ ile cildinizin doğal ışıltısını ortaya çıkartıyor. Saç, yüz ve vücuda olmak üzere 3 ayrı alana uygulanabilen ürün, saten yumuşaklığında bir cilt ve ipeksi saçlar yaratıyor. Tüm cilt ve saç tipleri için uygun olan Nuxe Huile Prodigieuse, cildi ve saçları besleyerek onarıyor. Ürünü, dünyaca ünlü yıldızlar da kullanıyor. Jennifer Lopez, “Nuxe'ün Huile Prodigieuse ürününe bayılıyorum! Yüzümde, vücudumda ve saçlarımda bile kullanıyorum!” diyor. Gwyneth Paltrow ise "Huile Prodigieuse’ün güzelliğinin sırrı" olduğunu söylüyor.
%30 oranında değerli bitki ve yağlardan oluşan, ayrıca E vitamini içeren Nuxe Huile Prodigieuse çok amaçlı kuru yağ, %98,8 gibi yüksek oranda doğal formüle sahip. Ürün, formülünde bulunan 6 değerli bitki yağı ile oluşturulan özel kokteyli ile cildi ve saçları besleyerek ekstra bakım gerçekleştiriyor. Kamelya çiçeği ile cildinize ve saçınıza hoş bir koku verirken, kuru bir yağ olduğu için kullanım sonrası rahatsız edici ıslaklık ya da yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca koruyucu ve silikon gibi maddeler de içermiyor.

9 yorum:

  1. Merhabalar,

    Bu ürünü blogunuzda görüp bugün aldim. Deneyip sonucu size bildirecegim :)

    kocaman öpücükler,

    YanıtlaSil
  2. Sultan hanım merhaba...
    Bende ürünün testerını denemeye başladım ve özellikle kokusuna bayıldım.
    Düşüncelerinizi merakla bekliyorum.
    Hatta ayrıntılı yazar ve fotoğraf falan da eklerseniz blogda da paylaşabilirim.

    Sevgiler..
    Alev

    YanıtlaSil
  3. Tabiki söz verdigim gibi ürünün dedikosunu yapmazsam olmaz :p :)

    Kokusu benim de çok hosuma gitti. Bana eski bir kokuyu hatirlatiyor ama nedir bulamadim...

    Yogunlugu çok hosuma gitti. Yüzdeki etkisini begendim. Ama açikçasi saça sürdügümde asiri parlatiyor, bu yüzden hiç hosuma gitmedi, neden saça sürüyoruz anlamadim...Ben tüm gün is icabi bilgisayar basinda olan biriyim, ondan ellerim engellemeye ugrassamda yüzüme degiyor (kafami desteklemek için falan ellerim çeneme gidiyor gün içinde) ondan ürün ellerime geçiyor, sonrada klavyeye :( sanirim günlük kullanim için bana pek uygun degil...Ama nasil degerlendirecegimi söyleyeyim :p bence bacaklarda harika bir etkisi var, eh yaz geldi :) çok saglikli bir görünüm veriyor bence etek/elbise giydiginizde sürün derim...Yüzde de fazla olmamak sartiyla özel aksamlarda cildinize saglikli bir görünüm kazandirmak için harika. Bunun disinda bence günlük kullanima pek uygun bir ürün degil.

    Bunlar tabi ürünün bendeki etkisi, belki size farkli gelmis olabilir ;) ama ben begendim, aldigima pisman degilim :)

    YanıtlaSil
  4. Alev Hanim bir de fiyat konusunda minik bir yorumda bulunmak isterim. Bunu yayinlayip yayinlamamak size kalmis ;) (eger reklamini yaptiginiz bir ürünse fiyatini elestirmek olmaz diye düsündüm).

    Ben Fransa'da yasiyorum. Ürünün burada eczanedeki fiyati (Fransa'da böyle güzellik malzemeleri, sampuandan tutun sabundur, özel vücut kremleridir, hepsi bulunur, çünkü sonuçta böyle ürünleri Fransiz arastirma lablari üretiyor, dolayisiyla sephora yerine eczaneler satiyor böyle ürünleri...yani minik alisveris merkezi gibidir eczaneler burda :))
    100ml'si 16,50€, yani 35tl falan. Ki benim uygun bir eczaneden aldigimi da hesaba katarsak, ürünü en çok 19,50€'ya gördüm, yani 45tl civarinda...

    Türkçe sitelere de bir baktim, fiyati 100tl görünüyor...Dogru mudur bilmem.
    Kozmetige uygulanan vergi ve buradan giden bir ürün oldugunu da göz önünde bulundurursak, fiyati 2 katina çikmis, bence biraz pahali...

    Fransa'dan kocaman öpücükler,
    (gün içinde her gün en az bir kez blogunuza tikliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Sultan hanım tekrar merhaba...

    Detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ürünü bende denedim ve cilde verdiği ışıltı özellikle özel geceler için süper bence. Pırıl pırıl, ışıl ışıl bir cilte sahip olmayı kim istemez ki? :D Saçımda denemedim ama ben! Fiyat konusunda ise ne desen haklısın :(( maalesef Türkiyedeki vergi ve kozmetik firmalarının koyduğu kar marjı çok çok fazla :((

    Kokusunu da Dior'un Jadore'una benzettik ben.

    Sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
  6. nuxe kuru yağın "kokusuna bayıldım" diyenin burnunu çok merak ettim.
    çünkü ben nuxe kuru yağ aldım ve HACI YAĞI gibi koktuğu için yiğenime hediye ettim.

    hayret ! koku zevkleri bu kadar mı farklı olur??

    YanıtlaSil
  7. TÜRKİYEDE İNTERNET DIŞINDA NEREDEN ALINABİLİR??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      http://www.nuxe.gen.tr/tag/nuxe-urunleri-nerede-satilir

      online sitesinden bakabilirsiniz.

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev