7 Haziran 2011 Salı

CFDA 2011 Fashion Awards

Amerikan Moda Tasarımcıları Derneği'nin düzenlediği ve moda dünyasının Oscar'ları olarak gösterilen CFDA Ödül töreni dün akşam New York'da düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Bakalım kırmızı halıda neler olmuş o_O
CFDA Ödül töreninde Yılın Moda İkonu seçilen 25 yaşındaki şarkıcı Lady Gaga uzun kırmızı tırnakları, kütük şeklindeki ayakkabıları, basık göğüsleri ve mavi saçları ile gecenin en dikkat çekenlerinden biri olmayı başarmış. Ödül alırken elbisenin eteklerini çıkarıp çok daha cüretkar bir hale bürünmüş Lady Gaga ama bloga ekleme gereği duymadım o kareyi!!
Cannes'dan ödülle dönen 29 yaşındaki oyuncu Kirsten Dunst'ın maskülen takımı Patrik Ervell imzasını taşıyor. Ayakkabıları ise Prada..
Gecenin ennn hamilesi Jessica Alba mor ve mercan rengi maksi elbisesiyle rahat ve salaş tarzından taviz vermemiş...
Miranda Kerr pencereli ve derin yırtmaçlı siyah elbisesinin içinde oldukça seksi...
Ashley ve Mary-Kate Olsen kardeşler'in karman - çorman ve demode giyim zevki bana hiç hitap etmiyor! Beğenenlere mani olmayayım :D
Lucy Liu'nun siyah straplez elbisesi tabi ki Monique Lhuillier...
Liv Tyler renkli elbisesini Proenza Schouler aksesuarlarla tamamlamış.
Victoria’s Secret'in meleklerinden Alessandra Ambrosio bel kısmı pencereli kırmızı elbisesiyle alev alev...
Chanel Iman hem göğüs, hem omuz hem de bacak dekoltesini bir arada kullandığı turkuaz elbisesinin içinde kaybolmuş!
Marcia Cross'un payetlerle donanmış halter tulumu Pamella Roland...
Naomi Watts altın rengi Calvin Klein elbisesiyle gecenin iddiasız şıklarından!
Chloe Sevigny deri, güpür, siyah ve beyazı bir arada kullanmış. Sevdim mi? Hayırrrr ama Chloe Sevigny'ye yakışmış...
Karolina Kurkova'ya payetlerle süslü zümrüt yeşili tulum çok yakışmış.

1 yorum:

  1. Liv Tyler sonunda karsimiza hos çikmayi basarmis :)
    Naomi Watts'in yerinde olsam o ayakkabinin siyahini giyerdim, çok fazla altin sarisi olmus saçiyla beraber...
    Chloe Sevigny'nin stilini çok severim, aykiri ve $ik bir bayandir, lakin bunu hiç begenemedim ben de :)
    o en sondaki zümrüt yesili ne hos bir yesildir, ilk angelina da görmüs begenmistim ben de.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev