22 Haziran 2011 Çarşamba

Vero Moda’da büyük yaz indirimi

Yüzlerce şık kıyafet seçeneğini bir arada bulabileceğiniz Vero Moda’da %60’a varan büyük yaz indirimi ile gardırobunuzu baştan aşağıya yenileyebilirsiniz. Vero Moda 2011 yazında sizlere, çiçek desenlerinin ön planda olduğu bir koleksiyon sunuyor. Vero Moda’da cıvıl cıvıl çiçek desenli, istenilen boyda elbiseler bulabilirsiniz. Denim mini şortları ya da beyaz şortları, çiçek desenli bluzlar ile kobinleyerek hem gündüz için hem de uzun yaz akşamları için kolayca stil oluşturabilirsiniz.

3 yorum:

  1. heryerde indirim başlıyor ben hala evde oturuyorummm :(

    YanıtlaSil
  2. ben dün gittim yoktu hiç bir sey :)aa en ayıp ya. ben gittikten bir gun sonra indirime girilir mi.

    YanıtlaSil
  3. vero moda'dan aldığım herşeyi öyle severek giyiyorum ki yarın da ilk işim indiriminden faydalanmak olacak ;)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev