17 Kasım 2012 Cumartesi

VanilyaClub Kasım 2012 Kutusu

VanilyaClub'ın Kasım 2012 kutusu misss gibi kokuyor.
Bakalım neler çıkmış bu ay ki kutudan.


1- Givenchy Dahlia Noir EDP 
Çiçeksi kokuları sevenler için.
Oldukça kalıcı ve hoş...

2- GK Hair Argan Yağlı Parlatıcı Saç Serumu 
Tüm saç tipleri için parlatıcı ve elektriklenme önleyici saç serumu, 10 ml

3- Alessandro Fresh Up Lipstick Ruj 

4- Pupa True Lips dudak kalemi

5- La Casa De Los Aromas
Gardırobunuz miss gibi lavanta kokuyorrr.


Alessandro Fresh Up Lipstick Ruj'un 18-105 Blackberry rengi çıktı benim Vanilya kutumdan.
Bordomsu bir renk.
Yumuşacık.
Daha önce glosunu denemiştim bu da onun gibi ışıklı ve aynalı.
Sevdim...
Orjinal boy ve fiyatı 53 TL


Pupa True Lips dudak kalemi
Kızılımsı bir kahve.
Orjinal boy ve fiyatı 35 TL

Eğer siz de VanilyaClub'a üye olmak ve ayda 35 TL'ye kendinize ya da sevdiklerinize böyle güzel bir paket hediye etmek istiyorsanız www.vanilyaclub.com'a tıklayın.

Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır

1 yorum:

  1. :) Vanilyaclub'ı çok beğeniyorum ama bi türlü cesaret edemiyorum. Güle güle kullan ürünlerini:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev