15 Kasım 2012 Perşembe

Kozmetik alışverişi; Avon, Yves Rocher, Gratis, Sally Hansen

 Avon, Yves Rocher, Gratis ve Sally Hansen'dan yaptığım son alışverişleri toplu halde görüntüledim ve kısa kısa düşüncelerimi yazdım.


Gratis'e makyaj pamuğu almak için uğradım ve bir kaç parça alışveriş yaptım.
İpek'in yuvarlak disk pamuklarını çok seviyorum ama bu defa Benri'ye de bir şans verdim.
 Gliss'in bu saç maskesini çok sevince saç kremi ve şampuanını da denemeye karar verdim.
Saçları ağırlaştırmıyor, yumuşacık yapıyor ama hala 1 günde yağlanıyor!
Nivea Deodorant Pure Naturel Action serisinden benim favorim Jasmine.
Fresh kokusuna bayılıyorummmm.
Ohhhh misss, temiz...

***
Cettua Silky and Clear Nose Strip burun bandını sırf meraktan aldım ve eve gider gitmez denedim.
Bu banttan memnun kalınca ertesi gün T bölgesi için olanını da aldım. 
Fiyatına göre performansı gayet iyi. 
Uygulayacağınız bölgeyi ıslatıp bandı yerleştiriyorsunuz ve bir süre sonra sertleşiyor.
Bandı çıkardığınızda ise üzerinde onlarca siyah nokta oluyor :p
6'lı burun bandı yanılmıyorsam 3,90 TL'ydi.


Kalyon'un 224 numaralı bordo rengine bayılıp ekledim hemen sepete!
2 TL'lik fiyatına göre oldukça başarılı.


Yves Rocher'ın doğum günü kampanyasından faydalanmasam olmazdı!
Mavi kolye Yves Rocher'ın doğum günü hediyesi...
Rujlarda da  2.si hediyeydi.
Nutrition besleyici saç kremini dönem dönem kullanıyorum. 150 ml, 14,90 TL
Jardins du Monde Roll on eşim için; 9,90 TL
Jardins du Monde duş jeli; 200 ml - 9,90 TL


Keçi kılından üretilmiş pudra fırçası.
Yves Rocher'ın fırçalarını çok seviyorum.
Fiyatına göre oldukça kaliteli.
Dökülme de yapmıyor.
19.90 TL


Yves Rocher Ultra Parlak Yoğun Nemlendirici Ruj No:2; 34,9 TL
Yarı saydam bir ruj.
Kokusuz.
Ben tadı ve kokusu olan rujlara tahammül edemediğim için sevdim bu ruju.
Kalıcığı da gayet başarılı.


Yves Rocher Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Ruj, 51 Beige Vanille; 37,9 TL
Saten yumuşaklığında bir ruj.
Hafif parlak bir nude ruj arayışındaydım.
Nihayet buldum!!


Avon'dan sık sık alışveriş yapıyorum.
Özellikle asansörlü göz kalemleri ve ojelerinin hastasıyım.
Şampuanlarını denemedim ama saç kremi ve bakım ürünleri ile de aram gayet iyi.
Saç fırçalarını da severek kullanıyorum.
Her boyu var elimde hatta...
Resimdeki büyük fön fırçası diye geçiyor.
Fiyatı 15 TL civarında...


- Avon Advances Techniques Fas Argan Yağı İçeren Maske; 150 ml - 11,60 TL
- Avon Advances Techniques Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu; 30 ml - 13 TL

Argan Yağı'nın saça olan faydalarını bildiğim için bu ürünü çıkar çıkmaz aldım.
2-3 haftadır da kullanıyorum.
Saçlarım daha kuvvetlendi ve fönden kaynaklanan kırılmalar azalmaya başladı.

- Avon Glimmerstick Diamonds Ultra Violet Göz Kalemi; 9 TL
Avon Red Reveal ve Plum Seduction oje: 5.50 TL


Sally Hansen Coral Fever, Right Said Red ve Double Life Base and Top Coat
Sally Hansen'ın ojelerini çokkk seviyorum.
Fırçası büyük, çabuk kuruyor, çigilenme yapmıyor ve 2-3 gün rahatlıkla kullanabiliyorum.
Aynı ojeyi 2 günden fazla kullandığım pek görülmemiştir!
Şeftali rengi ve bayrak kırmızısı bu iki oje favorim bu ara.
Double Life Base and Top Coat'ı ise 1 kez denediğim için fazla bir yorum yapamıyorum.

Çok uzun bir yazı oldu galiba :P
Nokta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev