7 Mart 2012 Çarşamba

VanilyaClub Mart 2012 Kutusu

Bir ay daha çabucak geçti ve VanilyaClub'un Mart kutusu ile karşınızdayım.
Yine dopdolu bir kutu olmuş...
8 Mart Dünya Kadınlar günü sebebiyle tüm üyelerini hediyelere boğmuşlar resmen!
Ben açıkçası kendi kutumu çok beğendim.
Kullanmayacağım bir ürün çıkmadı!


VanilyaClub Mart 2012 Kutusuna bakmaktasınız şu an!
Pek gösterişli değil mi?


You+Eye mineral pudra ve Essie oje.
İkisi de tam boy ve renk olarak tam benlikler!
Bu konuda şanslı olduğum bir gerçek.
Benim Essie'm my place or yours
Tam yazlık bir renk.
Bayıldımmmm
Essie oje 27.5 TL, mineral pudra 49 TL.
Oje ile kutunun 1 aylık parası çıkıyor nerdeyse!
Gerisi ise size hediye :)

Bizim evde saçları ile başı dertte olan kişi kocam!
Dermokil sample şampuanları o deneyecek.
Nuxe seyehat boyu vücut peeling'i ise yeni ürünler denemek isteyenlere tam bana göre!


Ann Yvette markasından VanilyaClub sayesinde haberdar oldum.
İnci tozu maskelerini duymuştum ama merak edip denememiştim.
Güzel bir fırsat oldu bu.
Yaz yaklaşıyor diye ayak kremleri ile kafayı bozmuştum zaten.
Ann Yvette'i denemek için sabırsızlanıyorum.
İki ürün de orjinal boy.
Maske'nin fiyatı 89 TL, ayak kremi ise 25 TL.


Cosmed'in saç bakım ürünlerini denemiş ve memnun kalmıştım,
Tüy azaltıcı krem ve serumu da merak ediyorum.
İki ürün de seyahat boy.

Eğer siz de VanilyaClub'a üye olmak ve ayda 35 TL'ye kendinize ya da sevdiklerinize böyle güzel bir paket hediye etmek istiyorsanız www.vanilyaclub.com'a tıklayın.


Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev