3 Mart 2012 Cumartesi

MİM

ModaMotto tarafından mimlenmişim.
10 soruda "en sevdiklerim"...

1. Sence çok anlamlı bir söz?
"Bir sevi'yi anlamak bir yaşam harcamaktır. Harcayacaksın. Özdemir ASAF"






2. Makyajında olmazsa olmazın?
Siyah göz kalemi, mascara ve allık.

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir? 
Kil maskesi, soda ile yüzümü yıkamak ve bu ara kirpik- kaş için Eeose serum.








4. En sevdiğin içecek? 
White Chocolate Mocha 

5. Nefret ettiğin birşey?
Samimiyetsizlik, küstahlık...

6. En çok sevindiğin iltifat?
"Bu kadar işe nasıl yetişiyorsun!"










7.Favori kitabın? 
Yalın ve gerçekçi anlatımıyla bu ara Nermin Bezmen kitapları...

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 
Benzerlik olarak C. Zeta Jones, stil olarak ise Sienna Miller





9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Son yıllarda çok moda ama ben boyfriend jean'leri sevemedim bir türlü.

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Mac - Sigma fırça, Naked palet, Benefit Powderflage

Ben kimseyi mimlemiyorum. 
Canı isteyen katılsın bize...

4 yorum:

  1. mim ne oluyor ben pek bilmiyorum.. dolaştığım bloglarda sıkça görüyorum birbirlerinin isimlerini ve linklerini veriyorlar, bir de güzel şeyler yazıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. mim ne oluyor ben pek bilmiyorum.. dolaştığım bloglarda sıkça görüyorum birbirlerinin isimlerini ve linklerini veriyorlar, bir de güzel şeyler yazıyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Evet o Naked lazım gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. "Bir seviyi harcamak, bir yaşam harcamaktır"... Özdemir Asaf'ı ben de çok severim.Bir de "Seni bulmadan önce aramak isterim..."vardır, paylaşımın için teşekkürler!

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev