8 Mart 2012 Perşembe

Tuğçe Kazaz şantiyede!

“Yaşam başlı başına sanattır” konseptinden hayat bulan 42 Maslak projesi Tuğçe Kazaz’ın moda çekimlerine ev sahipliği yaptı. Türkiye’nin ilk sanat konseptiyle inşa edilen projesi olan 42 Maslak’ın şantiyesinde 70 metreye çıkmanın cesaret artıran bir deneyim olduğunu söyleyen Tuğçe Kazaz vinç içindeki dakikalarını  “Aslında kelimelerle tarif edilmesi biraz zor. Vucutta salgılanan adrenalin hissi düşünmenize izin vermiyor o an. Sadece gökyüzüne baktım ve fazlasıyla kahkaha attığımı hatırlıyorum. İlk başta korku dolu bir an olsa da vinçten indiğimde son derece keyifli olduğunu da hissettim.” diye anlatmış.
 







Alışılagelmişin dışındaki bu sanatsal tablonun inşaat alanında bulunan herkesin beğenisini topladığını söyleyen Kazaz, “İçinde sanat olan her projede yer almaktan keyif alıyorum. Konseptin sanatsal yüzünü yansıtan kareler için objektif önüne geçmeyi de keyifle kabul ettim” demiş.

1 yorum:

  1. başarılı bi çekim olmuş bence Tuğçe Kazazı soğuk bulsamda bu çekime çok yakışmış...



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev