22 Aralık 2010 Çarşamba

Blistex ile yumuşacık dudaklar!

Kış aylarında, dudaklar korumasız kalır, rüzgar ve soğuk hava gibi dış etkenlerden fazlasıyla zarar görerek kısa zamanda kurur ve çatlar. Ayrıca, soğuk hava, dudakların etrafındaki ince çizgilerin de oluşumunu hızlandırır. Dudak bakımızın vazgeçilmez parçası Blistex Daily Lip Conditioner SPF 15 içerdiği üzüm çekirdeği yağı ile değişen hava koşullarının etkisiyle zarar gören dudakların hassas dokusunu nemlendirmeye, çatlamaların neden olduğu acıyı yatıştırmaya ve iyileştirmeye yardımcı olur. İçeriğindeki antioksidan bakımından zengin zeytin yağı ise, yaşlanmayı hızlandıran serbest radikallere karşı koruma sağlamayı destekliyor. Blistex Daily Lip Conditioner SPF 15'in {Kuruyan Dudaklara Yoğun Nemlendirici Günlük Bakım} Fiyatı: 7,5 TL

2 yorum:

  1. Bunu kesinlikle deneyeceğim, geçenlerde Watson'un dudak koruyucusunu aldım ama tadı iğrençmiş, nefret ettim:)

    YanıtlaSil
  2. bunu kullandım anlık bir çözüm bi kaç dk sonra yine kuruyan dudaklar ben gerçekten iyi bi koruyucu istiyorum sizin bi tavsiye varmı?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev