25 Aralık 2010 Cumartesi

Babet severlerin yeni adresi Babetim!!

Türkiye'nin tek online babet dükkanı Babetim tümüyle özgün, orijinal babet modelleri ve pek çok renk seçeneği ile babetseverleri bekliyor. Ayrıca Babetim'de yılbaşı alışveriş keyfi devam ediyor. Farklı babet modelleri ile birlikte, şık elbiseler, aksesuarlar, yumuşacık kürk ceketlerde satışa sunulmuş. Babetim'de Yılbaşına özel, eğlenceli bir mini yarışma da düzenlemiş. BU şık Yılbaşı Paketinin içindekinin hangi "Babetim" ürünü olduğunu doğru tahmin eden 3 kişi, içindekine sahip olacakmış! Son katılım tarihi 31 Aralık 2010..

2 yorum:

  1. amaninnnnnnnn! bayildim ben bunlaraaa hemen isinlaniyim siteye muck cok saol beybi

    YanıtlaSil
  2. ayyhh yerim bunları cok güzeller bayıldım :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev