23 Aralık 2010 Perşembe

Avon Splendid Blue ve Golden Wine..

Avon ojelerimin arasında en çok merak edilen renk Splendid Blue olmuştu ama ben bir türlü kullanma fırsatı bulamadım nedense! Çok fazla soru gelince dün akşam deneyip fotoğraflarını çektim..
Sedefli, kolay sürülen ve çok çabuk kuruyan bir oje bu. Yoğun bir yapısı olduğu için tek katta elde ettim ben bu rengi. Çok da sevdim ♥
Avon'un yılbaşı için çıkardığı bir renk bu "Golden Wine"..
Kırmızı desen kırmızı değil, pembe desen pembe değil, bordo hiç değil :D Hepsinin karışımı, içinde bolca ışıltı barındıran bir renk işte..
Benim sıkça kullandığım bir ton o yüzden yedeklemeyi bile düşünüyorum bu rengi o_O Siz de deneyin bence :)

4 yorum:

  1. vauuuvvvv süpersin flamecimmm...ellerine saglık kuzucummm pek de güzel olmuş parmacıklarına :))) sen tavsiye edersen alim bari :)))

    YanıtlaSil
  2. avonun yeni serisine bende bayıldım.Mor rengide bir başka güzellik tavsiye olunur:)

    YanıtlaSil
  3. aa çok güzelmiş renkleri, güle güle sür canım.

    YanıtlaSil
  4. Maviside ayrı güzelmiş.http://gospoje.blogspot.com/2011/02/avon-peppermint-leaf-oje_13.html buda benim favori avon rengim :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev