28 Ocak 2012 Cumartesi

LuxyBox Şubat Kutusu

LuxyBox'ın "Sevgililer Günü" temalı Şubat kutusu dün elime geçti. 
Bu kozmetik kutularını atmaya kıyamıyorum.
Evde ıvır, zıvır ne varsa onların içine dolduruyorum :D
Kalp süsü önümüzdeki yıl çam ağacına asmak için sakladım.
Kalpli çikolatayı ise tabi ki oğlumla bölüştüm!


İşte Luxybox'un kıpkırmızı 2012 Şubat kutusu

1- Alterna saç şekillendirme losyonu, 25 ml
Hint keneviri çekirdeği yağı ile saçların direncini arttırıyor ve kabarmaları önlüyor.
2- Natural gül kokulu banyo tuzu, 50 gr
3- Fruitkicks nar özlü nemlendirici duş jeli, 60 ml
4- Rosactive Biostem yaşlanma karşıtı krem, 6 ml 
5- Nail Trick su bazlı oje, orjinal boy
6- Dr. Baumann make up, 3 ml

1'i tam boy oje olmak üzere 6 ürün çıktı LuxyBox Şubat kutusundan.
Çikolata'da bonusu oldu
Nail Trick ve Fruitkicks dışındaki markalar ile ilk kez tanışıyorum.

Nail Trick'in su bazlı ojelerini ne zamandır almak istiyordum o yüzden en çok bu ojeye sevindim.
Şansıma 109 numara çok güzel bir kırmızı çıktı ve hemen denedim.

Asetona gerek kalmadan kolayca soyulabilen bu ojelerin bence en güzel yanı kokusuz olması.

Sürümü, yapısı çok güzel.
Çok da kolay kurudu ve yastık izi, soyulma vs. yapmamıştı bu sabah...

Dr. Baumann ile LuxyBox sayesinde tanıştım.
Bana gelen ürün "Make Up" rengi de light.
Makyaj öncesi cilt tonunu düzenleyip besliyormuş.
Bunu bayılarak aldığım Beautyblender'ımla kullanacağım.

Eğer siz de 19 TL'ye her ay kapınıza böyle bir paket gelsin istiyorsanız hemen LuxyBox'a üye olun.

Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

1 yorum:

  1. bende kutu atmaya kıyamayanlardanım.. ayrıca güzel bir paket olmuş :)))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev