26 Ocak 2012 Perşembe

Sonunda aldım! Beautyblender makyaj süngeri

Dergilerde, makyaj bloglarında görüp "acaba" alsam mı dediğim bir üründü bu!
O kadar lezzetli görünüyordu ki almadan edemedim!!
Nerden alsam diye araştırma yaparken Gitti Gidiyor ve Monzalime çıktı karşıma.
Benim tercihim Monzalime'dan yana oldu.
Sipariş verdikten sonra 24 saat içinde de elimde oldu ürünlerim.
Ben çok memnun kaldım eğer almak isteyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim bu siteyi...


Ben daha ekonomik olduğu için Combo seti tercih ettim. 
2 adet Beautyblender sünger ve 150 ml fırça-sünger temizleyici var setin içinde. 
Yanında da siyah glitter'lı göz kalemi hediye geldi. 


Öncelikle bu yumurta şeklindeki süngerlerin rengine, şekline aşık oldum! 
Bir süre ofisteki masamın üzerinde süs gibi durdular! 
Açmaya kıyamadım resmen... 


Eve gelince rahat rahat mıncıkladım, sevdim onları... 
Sabah ilk işim denemek oldu Beautyblender'ı! 2 gündür de bayıla bayla kullanıyorum. 
Ki ben fondöten falan sürmeyi sevmeyen, bu tarz ürünlere dokunmaktan pek hoşlanmayan biriyim! 
Concealer dışında sıvı birşey sürmem yüzüme ama bir gün lazım olur diye aldığım renkli nemlendiriciyi bu sünger sayesinde rahatlıkla kullandım. 



Ne için kullanılır?
  • Göz Altı Kapatıcısı - Concealer
  • Fondöten,
  • Allık,
  • Pudra,
  • Far,
  • Krem ve cilt bakım ürünlerini eşit bir şekilde yüzünüze dağıtmanızı sağlar.
Nasıl Uygulanır?
  • Yumurta şeklinde pembe renkli olan Beautyblender' ı önce ıslatıp normal boyutlarının yaklaşık 2 katına çıkmasını bekliyorsunuz ve sonrasında süngeri sıkarak emdiği su miktarını minimum düzeye iniyor. Süngeri sıktıktan sonra temiz bir peçete ya da havlu ile son olarak yüzeydeki ıslaklığı alabilirsiniz.
  • Süngeri yüzünüze hafif dokunuşlarla uygulamanız size en iyi sonucu verir. Sünger üzerine koyulan fondöten, kapatıcı veya allık kolaylıkla tüm yüz hatlarına kısa bir sürede uygulanabilir. Sivri kısmı ile burun kenarları, göz altları gibi daha hassas ve özen gerektiren yerlere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Ne ile temizlenir?
  • Beautyblender' ı kullandıktan sonra su ile ya da Beautyblender' ın temizleyici sıvısı ile kolaylıkla temizleyebilirsiniz. Acil makyaj gerektiği durumlarda su ile yüzeysel olarak temizlik sağlanabilir. Süngeri bir sonraki kullanıma hazırlamak için temizleyici sıvının kullanılması gerekmektedir. Temizleme işlemi su miktarını minimum düzeye indirdikten sonra ürünün kuruması için uygun bir ortama bırakılmasıyla sona erer.
Kim buldu?
  • Ünlü Hollywood makyözü Rea Ann Silva tarafından "makyajınızı profesyonelce uygulayabilmeniz" için icad edilmiştir. Silva için kusursuz bir yüz, birbirine mükemmelce uyum sağlamış makyaj ürünleri sayesinde elde edilir. Bu sebepten dolayı artık parmaklarınızı ya da keskin hatlı üçgen süngerleri unutmanızı tavsiye ediyoruz. Bu tip eski metodlar makyaj ürünlerini gereksiz yere harcatmakla kalmaz, uygulanan makyaj malzemesinin yüzünüzde çizgi halinde gözükmesine ve çatlamasına sebebiyet verebilir. Beautyblender lateks (kauçuk hammaddesi) içermez. Alerjiye yol açmaz. Kokusuzdur.

7 yorum:

  1. güle güle kullan...kaça aldın bu süngeri?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, paylasimlariniz oncelikle cok tesekkurler. Bende Monzalime dan aldim. Hem web sitesinin hizmetinden cok memnun kaldim, urunde zaten inanilmaz.Butun fircalarimi cope atmak istiyorum, cunku hersey icin kullaniyorum. Ne diger fircalarla kiyaslanir, ne de sungerlerle. Millet cok pahali deyip duruyor ama 1. Makyaj fircalarina verdigim paralar cok daha fazla ve ne o kadar verim alabiliyorum ne de 1-4 liraya aldigim ucuz sungerler kadar pahali. Onlardan senede 50 tane alsan, ki almak zorundasin hijyen icin,Zaten 200 TL veriyorsun senede. Hicbir zaman Beautyblender kadar temiz ve mukemmel sonuclarla kullanilmaz.Yani kisaca kimse Beautyblender icin mantik cercevesinde pahali diye dusunmemeli. Bir bilse herkes nasil bir mucize oldugunu, ustune daha da para teklif eder. Ben bulamayinca ihaleye girebilirim mesela. ;)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Suna merhaba,
    Yeni üyelere 10 TL indirim var. Bu setin normal fiyatı da nakit 77 TL. Bilgin olsun.

    Mukadder hanım merhaba ben teşekkür ederim. Benim çevremde de bu süngere bu kadar verilir mi diyen oldu ama ben anlattıkça maharetlerini elindeki yedeği bana sat demeye başladılar :))

    Sevgiler,
    Alev

    YanıtlaSil
  4. çok şekerler aslında bütün makyajseverlerin sahip olması gereken bişi :))

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim bilgi için...bende alırsam combo seti alırım büyük bir ihtimalle.ürünün çok iyi olduğuna inandığım için iki tane birden alacağım çünkü şimdiye kadar hiç olumsuz bir okumadım ;)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bende aldım en sonunda Monzalime'den. dün akşam yıkadım sabah hala küçülüp eski boyuna dönmedi bu normal mi? geç mi kuruyo? yoksa benimkinde problem mi var? aayy telaşlandım yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Problem olduğunu sanmıyorum.
      Ben kağıt peçeteyle kuruluyorum.
      Bir süre sonra kuruyor.
      Çok mu sulu bıraktınız acaba?

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev