21 Ocak 2016 Perşembe

Flormar Up To 7 Days Shine & Color Oje; 023 Under The Influence "Bordo"

Flormar'ın Up To 7 Days Shine & Color Oje serisi UV lambası gerektirmeden 2 adımda jel görünümlü, parlak ve 7 güne kadar dayanıklı, parlak ve muhteşem tırnaklar vaat ediyor.
Ben Flormar indiriminde bu seriden 023 Under The Influence rengini 4.90 TL'ye satın aldım.
023 Under The Influence çok güzel bir bordo.


Bu seride oje ve üst kat cilası birlikte satılıyor.
Önce iki kat ojeyi ardından da üzerine tek kat cilayı sürdüm.
Çok çabuk kuruyor, fırçası ile gayet kolay uygulanıyor, yastık izi ve çizgilenme yapmıyor.


Ben 7 gün değil ama 4 gün boyunca kullandım bu ojeyi ve uçlardan soyulma ya da ojede herhangi bir bozulma yaşamadım.
Bir ojeyi 2 günden fazla kullanmak pek adetim değildir ama sırf meraktan kaç gün gidecek diye çıkarmadım.


Ben bu seriyi gayet başarılı buldum.
Elimde yeterince oje olmasa 25 numaralı gri rengi de denemek isterdim.
Ama elimdeki griler bitmeden yeni bir oje almamakta kararlıyım!

1 yorum:

  1. bu ojeleri ben de çok sevdim ömrü de tam 4 gün kesinlikle :-))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev