17 Aralık 2013 Salı

Mango indiriminden ne aldım?

Dün sizlere Mango'nun bugün itibarı ile %50'ye varan indirime başlayacağını söylemiştim.
Saatler 00:01'i gösterince siteye ışınlandım ve baktım indirim başlamış.
Aklımda bir kaç parça hırka ve tunik de vardı ama gardırobumdaki renkler ve modellere çok yakın parçalar olduğu için bu iki parçada karar kıldım.


Bowling çantalar benim olmazsa olmazım!
Çok rahat ediyorum ve aradığımı bir çırpıda buluyorum.
Bu modele yakın 3 Mango çantam daha var ama seviyorum işte :)


Geçen yaz bu modelin narçiçeği rengini almıştım.
Tatilde akşamları çok rahat kullandığım için siyahını görünce onu da aldım.
İçine telefon, para, bir iki parça makyaj malzemesi rahatlıkla sığıyor.

Benim aldıklarım bu kadar!
Siz neler aldınız Mango indiriminden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev