2 Aralık 2013 Pazartesi

Golden Rose Rich Color No:03 & Golden Rose Quick Dry Top Coat

Golden Rose'un Rich Color oje serisini çok sevdim ben.
Geniş fırçası ile kolay uygulama sağlıyor ve çoğu renkte tek katta kapatıcılık elde ediyorum.


Bu seriden 03 numaralı sedefli ten rengi üzerine Golden Rose'un Quick Dry Top Coat'ını sürdüm.


 Ojenin parlak ve dayanıklı olmasını sağlayan bu top coat 60 sn. içerisinde kuruyor. 


Sedefli ojeleri aslında çok sevmiyorum ben.
Parlak ve mat bitişli ojeleri tercih ediyorum genelde ama bu ojedeki sedefler beni hiç rahatsız etmedi.


Sürümü çok kolay, çizgilenme de yapmıyor.



Golden Rose Rich Color ojeleri 2.80 TL, Golden Rose Quick Dry Top Coat'ı ise 3.75 TL'ye
www.goldenrosestore.com.tr den online olarak temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev