10 Temmuz 2011 Pazar

Yves Rocher'dan Couleurs Nature rujlar...

Bitkisel Kozmetiğin Yaratıcısı Yves Rocher, doğanın eşsiz renklerinden ve olağanüstü ışığından aldığı ilhamla yarattığı Couleurs Nature serisi ile makyajda yeni bir çığır açıyor.
Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Ruj, yumuşak, nemlendirici ve besleyici bir yapıya sahip. Ultra Parlak Yoğun Renkli Gloss içeriğinde bulunan Elemi Reçinesi ile dudaklarınızı mükemmel şekilde sarar ve çarpıcı bir görünüm kazandırır. Bitkisel İçeriğinde Buğday Proteini ve Nane Özü yer alan %100 Parlak Dolgunlaştırıcı Gloss ise dolgunlaştırıcı, ultra ferah jel yapısı ve kristal renkleriyle; dudaklarınıza dolgunluk, parlalık ve çarpıcı bir görünüm kazandırmayı vaadediyor.

2 yorum:

  1. Ben geçen hafta Nemlendirici Ruj'unu aldim ve BA-YI-LI-YO-RUUUUUUMMMM

    Harika bir dokusu var, kesinlikle ultra nemlendirici bir ürün, tavsiye ederim.

    Türkçe sitesinde rengini bulamadim, ben Fransa'da oturdugum için burdan aldim: http://www.yves-rocher.fr/control/maquillage/rouges-a-levres/rouge-creme-hydratant/?cmSrc=Category

    rengin adi "Brun Nude", bu ton dogal bir ruj ariyordum, ve çok memnunum.

    p.s.Yves Rocher Fransa'da su an %50 indirimde, ben bu ürünü geçen haftaki fiyatiyla 7,45€'ya aldim ve neden Türkiye'de böyle bir indirim mevcut degil anlayamiyorum.....Yakinlarda Türkiye'ye geliyorum ve bavulumun yarisi annemin ve arkadaslarimin Yves Rocher sparisleriyle dolu...Hanimlar, lütfen Türkiye'deki kozmetik ürünlerine uygulanan vergileri elestirelim, bunlari dile getirelim....

    Iyi pazarlar,

    YanıtlaSil
  2. Sultan; maalesef Türkiye'de bu fiyatlar var ve rekabet ortamı yok! İnternette alışveriş bile yasak düşünsene :((

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev