26 Temmuz 2011 Salı

Etiket!

Her kadın gibi benim de bazı takıntılarım var! Mesela aldığım giysi veya aksesuar giyilmeden önce gardırobumda bir süre bekler! Onun bana benim ona alışmam için şarttır bu! Mecbur kalmadıysam eğer alır almaz asla giymem! Ve giymeden önce etiketlerini keser veya ufaltırım. Ki bu bazen iade veya değişimde sorun çıkarır ama yine de etiketlere karşı antipati beslediğim için icabına bakıyorum :D Ama Adriana Lima ve Bar Refaeli hiç bana benzemiyor! Baksanıza bikinilerinin kocaman etiketleri ile plajda arz-ı endam eyliyorlar..

2 yorum:

  1. Çocuk olunca aceleye geldi demek ki:))

    YanıtlaSil
  2. aynen ben de hemen giyemem ve etiketlerini keserim. o ne ya hem. kucucuk giysi koca koca etiketler :)))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev