8 Mart 2013 Cuma

Parfümlerde muhteşem indirim!

Markafoni'nin kozmetik ürünler satan online alışveriş sitesi Misspera'da parfümlerde büyük indirim var!
Ben geçen hafta yaptığım alışverişi sitede paylaşmıştım!
Bugün de çanta boyu 30 ml Burberry London ve Burberry Weekend aldım.
İki adet 30 ml parfüme 85 TL verdim!
Yurtdışı ve freeshop fiyatlarını bilmiyorum ama kozmetik marketi ve parfümerilerle kıyaslarsak çok ama çok uyguna geldi.
Sizlerlede paylaşmak istedim!
Şimdiden miss kokulu alışverişler :)
Ben favori kokularımın görsellerini ekledim ama siz tüm çeşitler için Misspera'ya bir göz atın bence!







8 Mart Dünya kadınlar gününe özel MSPR15 indirim kodunu girerek tüm alışverişlerinizde ekstra %15 indirim elde edebilirsiniz.
20 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti de yok.
Bir göz atın siteye bence...
www.misspera.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev