5 Mart 2013 Salı

Misspera'dan Burberry parfüm alışverişim

Burberry'nin kokuları tam benlik!
Burberry Clasic'i kış aylarında kullanırım.
Burberry Weekend bahar aylarında olmazsa olmazım.
Burberry London ise son zamanlardaki favori kokularımdan biri!
Bana göre mevsimsiz bir koku.
Burberry London ile tanışmam çanta boyu 30 ml ile olduğu için çabucak tükendi ve ben 100 ml arayışına geçtim.


Markafoni'nin kozmetik ürünler satan online alışveriş sitesi Misspera'ya üyeydim ama daha önce alışveriş yapmamıştım.
 Kozmetik marketlerinde ve internette kısa bir araştırma yaptım ve en uygun fiyatı Misspera'da bulduğum için oradan aldım.
31 Mart'a kadar MSPR2P11 indirim kodunu girerek tüm parfüm alışverişlerinizde ekstra %10 indirim elde edebilirsiniz.
Kargo ücreti yok ve ertesi gün elime ulaştı siparişim.
Parfüm almaya niyetliyseniz bir göz atın bence...

Favori parfümlerimi daha önce BU yazıda detaylı olarak yazmıştım.

3 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev