2 Aralık 2016 Cuma

Bu kışın en favori 3 elbisesi

Mağazaları dolaşacak vaktinizin olmadığı, mağaza mağaza gezmekten sıkıldığınız, ya da mağazada beğendiğiniz ürünün bedenini bulamadığınız oldu mu?
Benim çok oldu!
Bazen bir ürüne, bir modele kafamı o kadar çok takıyorum ki kendimi o ürünün hangi mağazada olduğunu araştırırken buluyorum.
Bu gibi durumlarda ise online giyim sitelerinde aradığım en önemli özellik istediğim ürünün stok bilgisini paylaşıp, hangi şubede olduğunu sorgulama imkanı vermesi oluyor. Tabi ücretsiz iade/değişim seçeneği sunması, hızlı kargo, fiyatın diğer mağazalara göre daha uygun olması da oldukça önemli.

Boyner’de hem Hopi avantajı olması hem de internet sitesinde uygun fiyat sunması sebebiyle en sık tercih ettiğim alışveriş sitelerinin başında geliyor.
Geçenlerde yine sitede gezerken kendimi kışlık elbiselere bakarken buldum!
Malum bu kış elbiseler oldukça popüler.
Hem tek parça olduğu için elbiseleri kombinlemesi daha kolay hem de spor ayakkabılarla, çizmelerle ya da botlarla birlikte kullanıldığında bir anda çok farklı görünümlere kavuşmamızı sağlıyor.
Bir elbiseyi kot ceket ve spor ayakkabıyla hem günlük olarak kullanabilir hem de topuklu bir çizme veya şık bir botla geceye taşıyarak daha klasik bir görünüme kavuşabilirsiniz.

Twist’te bu tarzda hem günlük hem de gece kullanılabilecek birçok elbise modeli var.
Ben en favori 3 Twist elbiseyi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Yukarıda da söylediğim gibi hem spor ayakkabılarla ofiste hem de şık topuklu bir ayakkabıyla gece rahatça kullanabileceğiniz bir elbise modeli.



Kruvaze elbiseler, çiçek desenler ve pilise kumaşlar bu kışın sevilen detayları arasında yer alıyor.



Bu elbise belki günlük kullanılacak bir model değil ama özellikle yılbaşı için ideal bir model olduğunu düşünüyorum.

Sizin online alışveriş yaparken en çok nelere önem verdiğinizi, hangi siteleri daha çok tercih ettiğinizi çok merak ediyorum.
Lütfen yorumlarda benimle paylaşın.

1 yorum:

  1. Genellikle sokak stili hep tercihim olmuştur bayılıyorum arma detaylı ceketlere veya kot ceketlere falan��
    http://thetwogirlseasel.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev