9 Aralık 2015 Çarşamba

Ünlülerin sokak hali - 87

Ünlülerin sokak halinde bu hafta Jamie Chung, Kendall Jenner, Sofia Vergara, Emma Roberts, Alessandra Ambrosio, Dakota Johnson, Rosie-Huntington Whiteley, Lupita Nyong’o, Jessica Biel, Elizabeth Hurley, Lily Aldridge, Irina Shayk,  Hailey Baldwin, Khloe Kardashian, Jennifer Garner, Gwen Stefani ve Kylie Jenner var.
Sizce en güzel sokak stili hangi ünlüye ait?


Jamie Chung


Kendall Jenner


Sofia Vergara


Emma Roberts


Alessandra Ambrosio


Dakota Johnson


Rosie-Huntington Whiteley


Lupita Nyong’o


Jessica Biel


Elizabeth Hurley


Lily Aldridge


 Irina Shayk


 Hailey Baldwin


Khloe Kardashian

,

Jennifer Garner


Gwen Stefani


Kylie Jenner

devam edecek...

4 yorum:

  1. Rosie-Huntington Whiteley'e bayıldım.
    Lily Aldridge'i de cok sevdim.
    Alessandra'yı zaten hep beğenirim.

    http://www.modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/10-maddede-2016-ilkbahar-yaz-sokak-modas.html

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu uzun zamandır takip eden biri olarak, bu seriyi çok sevdiğimi ve kesinlikle ilham aldığımı söylemeden geçmek istemedim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Ben de ilham alıyorum :D

      Sevgiler

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev