10 Nisan 2015 Cuma

Yeni trend! Ahşap papyonlar...

Blogun en çok okunan yazıları arasında "erkek modası" ile ilgili yazdığım yazılar var.
Ben de bu haftayı erkek okuyucularımın seveceği aslında kadınlarda rahatlıkla kullanabilir bir aksesuar markası ile tanıştırmak istiyorum.
Babocki.com


Dürüst olmak gerekirse firmadan bana mail ile ulaşıp ürünlerini gönderene kadar haberdar değildim.
Nasıl bu kadar geç kalmışım inanın ben de bilmiyorum!


Babocki değerli ithal ağaçlar kullanılarak %100 el işçiliği ile ahşap papyonlar üreten ve 2013 yılından beri faaliyet gösteren bir marka. Babocki 'de ahşap ve renkli kumaşlardan oluşan fiyonk, bıyık gibi bir çok farklı renk ve desende birbirinden yaratıcı ürünleri mevcut. 
Papyon ile birlikte gönderilen minik mendil ile stilinizi tamamlamış oluyorsunuz.


Bana gönderilen papyonlara 12 yaşındaki oğlum el koydu hemen!
Hatta kuzeninin doğum gününde kullandı bile :D
İster düz renk gömleklerle isterseniz desenli, hatta bizim kombinlediğimiz gibi ekose gömlek-skinny jeanle de bu ahşap papyonları kullanabilirsiniz.


Beylerin yanı sıra erkek çocukların da rahatlıkla kullanılacağı, oldukça şık, modern ve şimdilerde çok duyduğumuz "tarz" bir stil için bu papyonları mutlaka gardırobunuza ekleyin!

Babalar günü, sevgililer günü, doğum günü ve yıl dönümü gibi özel günlerde erkeklere ne hediye alacağım telaşına düşüyorsanız bu papyonlara bir şans verin bence!
Pişman olmayacaksınız...

Babocki.com 'da birbirinden farklı renk, desen ve modelde pek çok model mevcut!
Siteye göz atın mutlaka...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev