5 Eylül 2014 Cuma

Maybelline'in ilk Türk yüzü Merve Boluğur oldu

Ünlü oyuncu Merve Boluğur, Adriana Lima, Christy Turlington, Emily DiDonato, Jourdan Dunn ve Marloes Horst gibi Maybelline New York’un dünyaca ünlü sözcüleri arasına girdi.

Merve Boluğur, Maybelline New York’un yeni yüzü olarak katıldığı basın toplantısında;
Türk kadının vazgeçilmez makyaj ürünü olan göz kalemini bir adım öteye taşıyan Colossal Kajal’ı tanıttı.


Çarpıcı güzelliği, öne çıkan stili ve başarılı kariyeri ile dikkatleri çeken Merve Boluğur, Maybelline New York’un “modern”, “genç” ve “kendinden emin” duruşunu temsil ediyor. Moda makyaj trendlerini podyumlardan günlük hayata taşıyan Maybelline New York, yeni marka yüzü Merve Boluğur ile birlikte bakışların gücünü 12 saate kadar kalıcı kılmaya davet ediyor.


Maybelline New York’un yeni güzellik elçisi Merve Boluğur; markanın yüzü olarak yaşadığı mutluluğu aktarırken, reklam çekiminden ve Colossal Kajal deneyimlerinden de söz etti: “Maybelline New York’un ilk Türk marka yüzü olarak aranızda bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Maybelline New York kızının; ne istediğini bilen, çekici ve cesur bir yönü var. Bu sebeple Maybelline New York kızı olduğumu söylemekten de gurur duyuyorum. Maybelline New York; genç, dinamik ve stil sahibi yapısıyla kadınların güzelliğini en çarpıcı haliyle ortaya çıkarıyor. Bu anlamda da Maybelline New York’u kendimle özdeşleştiriyorum ve birlikte yapacağımız çalışmalar için sabırsızlanıyorum." demiş.

1 yorum:

  1. Merhaba, e güzel olmuş... türk kadınını temsil etme şansını yakalamış tebrikler.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev