22 Ekim 2013 Salı

Modagram ve Milla by Trendyol alışverişim

Online alışverişle aramın ne kadar iyi olduğunu bu blogun sıkı takipçileri çok iyi biliyor artık.
Bayram alışverişi için eşim ve oğlumla büyük avm'lerde epey gezdik ve genelde kendimi ben bunu internetten çok daha uygun fiyata alırım derken buldum!
O yüzden alışverişimin büyük bir bölümünü internet üzerinden yapıyorum.
Son zamanlarda en sık tercih ettiğim site ise Trendyol'un yan kuruluşu www.modagram.com oldu.
Neler alıyorum; spor ayakkabı, saç bakım ürünleri, aksesuar ve iç çamaşırı alışverişimi genellikle bu siteden yapıyorum.
Benim için alışverişte en önemli ölçü ücretsiz kargo ve hızlı teslimatın olması.
İkisi de Modagram'da mevcut.

Trendyol, bayram öncesi kendi markaları olan Milla by Trendyol ve Modagram markalı ürünlerinden denemem için birer parça seçmemi istemişti. Sizlerle arife günü elime geçen ve bayramda çok severek kullandığım bu iki parçayı paylaşmak istiyorum.



Trendyol.com'un markası olan Milla by Trendyol'dan truvakar kollu, güpür detaylara sahip rahat kesim bu siyah asimetrik gömleği çok sevdim.
Bayılarak giyiyorum :)


Oldum olası çok kalın giyinmeyi sevmem.
Kazaklar genelde beni boğar.
Omuzları troklu bu salaş kazağı görünce kazaklarla yeniden barıştım diyebilirim.
Özellikle sonbaharda tayt ve skinny jeanlerle çok kullanışlı olacak bir parça.

Her Çarşamba modagram.com'a Modagram markalı yeni ürünler geliyor.
Mutlaka göz atın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev