11 Ekim 2013 Cuma

İndirimli Gratis & Watsons & Yves Rocher & Clinique alışverişim

Biz kadınlar için en karşı konulmaz bahanedir indirim!
Hele yüzde 30, 40 hatta yüzde 50 ise asla hayır diyemeyiz.
Malum bayram sebebiyle kozmetik sektöründeki hemen hemen her markada indirimler başladı.
Bende doğum günümü bahane ederek kendime bir sürü şey aldım.
Hadi birlikte göz atalım!


The Balm'ın Balm Jovi, Meet Mate paletlerinden sonra Nude Tude paletini de aldım.
Doğal tonlarda makyaj yapmayı sevenler Gratis'in yüzde 50 indirimini kaçırmasın.


Hesaplı far bazı arayanlar için The Balm'ın Put a lid on it far bazını şiddetle tavsiye ederim.
Çokkk başarılı bir ürün.
İndirimde 13.5 TL olunca iki tane birden aldım.


The Balm'ın Balm Shelter renkli nemlendiricisi de yedeklediğim ürünlerden.
En açık renk olan light rengini kullanıyorum ben.


EcoTools'un allık ve concealer fırçası da yedeklediğim ürünlerden.
%30 indirimdeydi Gratis'te.


Neutrogena'nın yüzde 50 indirime girdiğini görünce Visibly Clear siyah nokta temizleyici peeling ve yağsız yüz temizleme jelini aldım.
Sürekli kullandığım ve çok memnun kaldığım iki ürün.
İkisi 13.50 TL'ye geldi.
Oldukça ucuz...


Pierre F'in C vitaminli soyulabilen yüz maskesini tavsiye üzerine aldım.
Denemek için sabırsızlanıyorum.
Fiyatı indirimde 10 TL


The Balm'ın tüm allıkları var elimde.
Yeni çıkardığı Instain serisindeki altı renkten ise favorim olan Toile, Houndstooth ve Swiss Dot'u aldım.


Toile: Yaz - kış kullanılabilecek içerisinde pembelik barındıran çok güzel bir mercan.


Houndstooth: gül kurusu tonlarında mat bir allık.
Yanakta çok doğal duruyor.
Hafif mahcup bir ifade katıyor yüze...


 Swiss Dot: Instain serisinin en pigmentlisi bence bu.
Oldukça canlı bir mercan kırmızısı.


Gratis'ten sonra yolum Watsons'a düştü.
Maybelline ve Rimmel'de yüzde 50 indirim vardı yine.
Ojelerde indirim yoktu ama :((


Maybelline the Rocket Volum Express ile ilgili bir sürü övgü okumuştum.
10 TL'ye inince denemek istedim.


Rimmel Apocalips'de merak ettiğim bir üründü.
Nude Eclipse rengini aldım.
Bu ara ten rengine takmış durumdayım :)
Fiyatı indirimde 6,50 TL.


Rimmel'in Kate Moss serisindeki rujlarını çok severek kullanıyorum.
6.5 TL'ye  alınabilecek en başarılı ruj bence.
Soldaki 19 sağdaki ise 113.
Günlük kullanılabilecek iddiasız iki renk...


110 ise canlı ama mat bir mercan.
Çok ama çokkk sevdim...


Yves Rocher'da da bayram nedeniyle bir çok üründe %30 indirim var.
BB kremini merak ediyordum.
Doğum günüm sebebiyle roll on ve bir sürü tester hediye ettiler.


BB krem'in tek rengi varmış.
Medium rengi benim cildime tam oldu.
İndirimde 50 ml 23 TL'ydi.
Çok hafiif bir yapısı var.
Denemek için sabırsızlanıyorum.


Clinique'in Chubby Sticklerinden Roomiest Rose'u denemiştim daha önce.
Kışın hem nemlendiren hemde hafif renk veren rujları tercih ediyorum.
Clinique'in online sitesinden Curvy Candy Chubby Stick'i aldım.
Makyaj çantası ve yanında deneme boyu 5 ürün ile geldi.


Curvy Candy göründüğü gibi çok tatlı bir pembe.
Oldukça doğal duruyor bende...

Fotoğraftaki ürünler dışında Gratisten yüzde 40 indirimde Orkid, Benri aseton ve pamuk stoğu yaptım bol bol.
Siz indirimden neler aldınız?

4 yorum:

  1. aaay süperr hemen gratise koşuyorumm:)

    YanıtlaSil
  2. hangi gratisten aldınız acaba far bazlarını? hiçbir yerde bulamadım. burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İzmitte yaşıyorum. Postane sokağındaki Gratisten aldım. Hemen hemen herşey vardı...

      Sil
  3. Ay ben de aldım Maybelline the Rocket Volum Express rimelinden ama pek memnun kalmadım. Çünkü dolgunluk da vermiyor muazzam bir uzunlukta. Onun yerine Maybelline'inin rimellerinden en beğendiğim Cat Eye. Eğer uzun kirpikler istiyorsanız bir deneyin derim. Bir de yine Maybelline'nin 14 saat kalıcılık vaat eden rujları çok başarılı. Rujlar benim dudağımda dursa dursa 1 saat dururdu fakat ben 7-8 saate kadar hiç bir renk kaybı görmedim. İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev