14 Ekim 2012 Pazar

VanilyaClub Ekim 2012 Kutusu

VanilyaClub Ekim ayında el ve tırnak ürünlerine ağırlık vermiş.
Benim gibi oje sevenlerin hoşuna gidecek bir kutu olmuş bu.


Ekim kutusundaki 5 üründen 3'ü orjinal boyda. 

1- Kenzo'nun Madly parfüm tester; kokusu benim için oldukça ağır. 
2- LO'ccitane el kremi; LO'ccitane'in kremlerini çok seviyorum o yüzden bu minik testerı çantama attım hemen.
3- Allesandro oje
4- Allesandro Go Magic mıknatıslı oje
5- Betty Boop aseton ped; Vanilya kutuyu açar açmaz karşılaştığım ağır kokunun sahibi bu pedler. Aseton içermemesine rağmen asetondan daha kötü bir kokusu var! Oje çıkarmada başarılı ama...
Alessandro'nun ojelerini seviyorum.
Sonbahara uygun kahve tonlarındaki ojelerin renk seçimleri benim zevkime hitap ediyor.
Manyetik ojeleri daha önce denememiştim o yüzden en kısa zamanda dener ve yorumlarımı paylaşırım.

Eğer siz de VanilyaClub'a üye olmak ve ayda 35 TL'ye kendinize ya da sevdiklerinize böyle güzel bir paket hediye etmek istiyorsanızwww.vanilyaclub.com'a tıklayın.



Bu ürün firma tarafından basın numunesi olarak gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev