15 Kasım 2011 Salı

Sarah Jessica Parker "Covet" Satılık!


Sarah Jessica Parker'ın Lovely parfümü son yıllarda en vazgeçilmez kokum! Hatta bu ara tam bir "Lovely" kadınıyım diyebilirim.

Arkadaşımın ısrarı ile geçenlerde Covet'i denemek istedim ama maalesef hiç bana göre bir koku çıkmadı :(

Kalıcılık ve kalite bakımından Lovely'den aşağı kalır yanı yok ama bana hitap etmiyor notaları!! O yüzdende seven birine gitsin istedim ve satmaya karar verdim.

İlk foto'da parfümün orjinal fotosu var alttaki kolajda ise bendeki şişe. Ürün 100 ml ve 1-2 ml'i ancak kullanılmıştır o da denemek için! Kutu saklamak gibi bir adetim olmadığı için kutusu yok ama güvenli bir şekilde paketleneceğinden emin olabilirsiniz. Sevil'de 120 TL civarında sırf ben elimden çıksın diye 60 TL'ye satıyorum. Kargo ücreti alıcıya ait. İlgilenenler bu yazıya yorum bırakabilir veya annelerlehayatadair@gmail.com adresine mail atabilir. Covet severlere duyurulur!
SATILDI

Sarah Jessica Parker "Covet" 100 ml

Covet giymek isteyeceğiniz eşsiz bir aksesuar..

Modern, klasik, feminen eşsiz..

Taze sicilya limonu, fransız lavantası manolya egzotik ağaçlar ve hanımelinin eşsiz esanslarının harmanlanmasından oluşan parfüm bağımlılık yaratıyor.

2 yorum:

  1. merhaba satıldı mı?

    YanıtlaSil
  2. Zelo merhaba,
    Hayır Covet henüz satılmadı..

    annelerlehayatadair@gmail.com 'a mail atarsanız detaylı görüşebiliriz.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev