4 Ekim 2010 Pazartesi

90210!

Dizimax'de severek takip ettiğim 90210'un {Evimiz Hollywoodda'nın yeni versiyonu başrol oyuncuları; Silver (Jessica Stroup), Navid (Michael Steger), Dixon (Tristan Wilds), Liam (Matt Lanter), Teddy (Trevor Donovan), Ian (guest star Kyle Riabko), Annie (Shenae Grimes, Adrianna (Jessica Lowndes), Naomi (AnnaLynne McCord), Ivy (Gillian Zinser)} 3. sezonu Amerika'da başladı ama henüz izleme şansım olmadı benim! Diji'ye gelmesini beklerken yeni sezon görsellerini görünce paylaşmadan edemedim. Çekimler tüm hızıyla devam ediyor. Bakalım neler olacak yeni sezonda...
Jessica Stroup "Silver", Shenae Grimes "Annie", Jessica Lowndes "Adrianna", AnnaLynne McCord "Naomi"...
Gillian Zinser "Ivy"
AnnaLynne McCord "Naomi"
Shenae Grimes "Annie", Jessica Stroup "Silver"

1 yorum:

  1. ben de birinci sezonunu izlemiştim bu dizinin gayet eğlenceli bi dizi...şimdi hatırlattın ben de ikinci sezondan devam ediyim bari:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev