13 Şubat 2010 Cumartesi

İstanbul Moda Akademisi “Tanıtım Günleri”..

İstanbul Moda Akademisi “Tanıtım Günleri” ile moda öğrencilerine yol gösteriyor. İstanbul Moda Akademisi (İMA), moda alanında kariyer planlayan gençlere yol haritası çizen eğitim programlarına yönelik 10 Mart 2010 Çarşamba günü Nişantaşı’ndaki merkezinde tanıtım günü düzenliyor. İstanbul Moda Akademisi Türkiye’de ilk defa London College of Fashion (LCF) işbirliği ile gerçekleşecek olan eğitim programlarını düzenleyeceği tanıtım günlerinde öğrenci adayları ile paylaşacak. 10 Mart 2010 Çarşamba günü saat 14.00’te düzenlenecek tanıtım gününde, katılımcılar, moda alanında parlak bir kariyere götürecek eğitim programları hakkında sorularına cevap bulmanın yanı sıra, İMA’nın eğitim ortamını görme fırsatı bulacaklar. İlgilenenlere duyurulur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev