25 Şubat 2010 Perşembe

Asortie'den "aşkın tılsımı"..

Assortie aşkın tılsımına inananlar için çok şık bir koleksiyon hazırlamış. İki kalp arasında yepyeni bir başlangıç arayanlara “Yeni Bir Aşk İstiyorum”, eski aşkını geride bırakıp, yeni bir yolculuğa hazır olacak gücü arayanlara “Onu Unutmak İstiyorum”, onu her gördüğümde kalbim deli gibi çarpıyor ama o beni görmüyor diyenlere “Aşkıma Karşılık Versin”, üstünden yıllar geçse de yaşadığı aşk sevgilisinin aklına düştüğünde kalbini titretmesini bekleyenlere “Sonsuz Sevgi İstiyorum”, sevgilimle aramızdaki küslük bitsin ve eski coşkumuz yerine gelsin diye haykıranlara “Aşkımla Küslük Bitsin” ve aşk denen uzun yolculukta sevdiği hep yanında olsun isteyenlere “Dileğim Sonsuz Sadakat” adlı Aşk Tılsımları ile sesleniyor.
"Sonsuz Sevgi İstiyorum Tılsımı" 29.90 TL
"Dileğim Sonsuz Sadakat Tılsımı" 29.90 TL
Assortie Aşk Tılsımları, kalbinizle birlikte atıyor ve ne yaşamak istiyorsanız size onu vaat ediyor. Kalbinize dokunacak Aşk Tılsımları ile tanışmak için size en yakın Assortie mağazasını www.assortie.com’dan öğrenebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev