15 Ocak 2010 Cuma

Strawberry "beni özlemiş"..

Kozmetik alışverişimin büyük çoğunluğunu Strawberry'den yapıyorum.. Hem buradaki fiyatlardan çok daha ucuz, hem kargo ücreti yok, hem de 10 gün içinde elime ulaşıyor daha ne olsun değil mi? Strawberry ilk kez alışveriş yapanlara farklı kozmetik ürünleri hediye ediyor. Bende hoşuma giden ürünler olduğunda farklı mail adreslerimle alışveriş yaparak bu fırsatı değerlendiriyordum. Diğer mail adresime {*} "sizi özledik" diye sürekli mail yolluyorlardı bende bakalım ne kadar özlemişler diye o adresle alışveriş yapayım dedim ve siteye ışınlandım :D {*} Mail adresine göre kişi kaydı tutuyorlar. Sarah Jessica Parker'ın Lovely parfümü son zamanlarda favorim. Gece Burberry Classic gündüz ise SJP Lovely'yi kullanıyorum epeydir. Lovely'nin 50 ml'i yılbaşı dolayısıyla 46 TL'ye inmişti. Evde yedeğimde kalmadığı için bu fırsatı kaçırmak istemedim. Sepete Stila mini far fırçası {11 TL} ve Stila minimalist set'i {60 TL} de ekledim. Set'e ihtiyacım yoktu aslında ama sırf kutusu için aldım. Stila farlarım için boş pan'a ihtiyacım vardı ve dolusunu bulmuşken alayım dedim :D İyi ki de almışım ama renkler çok hoşuma gitti, çok sevdim. Hepsi 117 TL tuttu. Ödeme sayfasına ilerleyince bana özel ekstra % 28 indirim yaptılar ve 85 Liraya aldım. Epey karlı bir alışveriş oldu yani! İyi ki beni özlemişsin Strawberry :DD Pek memnun kaldım..

1 yorum:

  1. ben hala cesaret edemiyorum bu siteden bişiy almaya markofoni falan oralar tamam da yada siteyle alakalı değil,kozmetik ya ne bileyim illa bi görücem ellicem dr.murad ın bi seti vardı gözüm onda ama küçük ötesi filan gelir die..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev