22 Ağustos 2009 Cumartesi

Orkid'den "Özel gün hediye paketi"..

Bir kaç zamandır bloglarda görüyordum Orkid'in özel gün hediye pakedini. Bana niye yollamıyorlar diye içten içe üzülürken dün sabah tüllerle süslü kocaman pakedim elime geçti. Hem de tam özel günümde! Bu kadar tesadüf olur :) Nasıl mesudum bilemezsiniz.. Kutunun içinde neler mi var: Özel günlerde "sarılıp ısıtsın diye" çook şirin bir fil, Özel günler "rahat geçsin diye" başucu yastığı, tatlı krizleri için "acil durum çikolatası", "gülmek için de, ağlamak için de" bahane aradığımız anların kurtarıcısı Sex and the City özel dvd'si. Ve tabi ki özel günlerimin vazgeçilmezi olan Orkid Ultra ve Orkid Ultra Comfort.. Lila rengi fil'i çok sevdim. Karnından çıkan lavanta kokulu buğday kesesini mikrodalgada 1 dk'da ısıtıp sabaha kadar sıcak kalmamı sağlayacak daha şirin bir şey olamazdı sanırım! Hem filler şans da getirir bilirsiniz.. Orkid'e bu güzel jesti içn çok teşekkür ediyorum. Eğer sizde bu güzel hediyelere sahip olmak istiyorsanız KIZLARARASINDA.COM'a tıklayın lütfen..

7 yorum:

  1. GÜLE GÜLE KULLANIN:)
    BENİM DÜN GELDİ PAKETİM VE İNANILMAZ HÜSRANA UĞRADIM MAVİ BİR KARTON ÇANTA İÇİNE ATILMIŞ BİRKAÇ ÖZENSİZ İTİNASIZ HAIZLRANMIS ÜRÜNLERDEN OLUŞMUŞTU HEMEN KARGOYU ARADIM ONLAR ACAMDIKLARINI İDDİA EDİYORLAR AMA İÇİNDE NE PELUŞUM VAR NE DE ÇİKOLATAM 1 TANESİ ALINMIŞ MAHVETMİŞLER PAKETİMİ:(((((((

    YanıtlaSil
  2. gelen pakette gönderici bilgilerini atmadıysan bana ulaştırabilir misin lütfen. media istanbul muydu tam hatırlayamıyorum

    YanıtlaSil
  3. ben siteye baktım fakat haftanın birincisi olabilmek için 300-400 kişiye yollamak gerekiyomuş..birincilerin rekorları bööleydi.
    siz de bu kadar oynadınız mı Allah aşkınıza:)

    YanıtlaSil
  4. bende üzülüyorum ve bana hala gelmedi:( mail atıp adres istedilermi?

    YanıtlaSil
  5. Evet, benim öyle 600 tane arkadaşım yok ki:( nası kazanıcam:'(

    olive

    YanıtlaSil
  6. bende tüm arkadaşlarıma yolladım ama gelmedi..:(
    çok istiyorum ne yapmam lazım,fikir verin:)
    hakkaten 400,500 kısıye yollamakmı gerekiyo?

    YanıtlaSil
  7. bende isterdim böyle bir paket.gercekden orkid yine kanıtlanmış kendini yolladıgı paketle cok güzel.ama nası sahip olacagım böyle bir pakete.yarışmada bir ara yarışdım ama.sadece 40 kişeye davet yollamışdım.600kişiyi tanımam imsansız.ne yapsak ne etsekde bu pakete sahip olsak

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev