12 Ağustos 2009 Çarşamba

Mim..

Zeynep'in yeri mimlemiş beni.. Teşekkür ediyorum ve yanıtlıyorum hemen.. Hangi şehirde yaşıyorsun? Kocaeli Mesleğin? Halkla İlişkiler Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın? Modasal mevzular ile ilgili google'da gezinirken Yeliz'in Dünyası'na rastladım. Sonra kendi hayatımı, oğlumu ve yaşananları anlattığım kişisel blogumu açtım. Sonra bir baktım "Bir Demet Moda" çıkmış ortaya :) Ne kadar süredir blog yazıyorsun? Temmuz 2007'den beri.. Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin? Hergün, hem de kim bilir kaç kere :) Pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir? Önce maillerime bakar ardından da blogumu açarım. Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu? Olmaz mı! Gittiğim yer oldu mu anımsamıyorum ama aldığım o kadar çok şey var ki. Saymakla bitmez. Merak ediyorsanız buraya bakın. Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder? Oğlumdan, özel günlerden, alışveriş, moda vs.. Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs.) Tasarım, içerik, anlatım ve yazım dili, fotoğraflar.. Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun? Blogta yazdığım yazılardan sonra tanıtım amaçlı ürün falan yolladılar bir kaç kere çok hoşuma gitti tabi. Bir de blogta yayınlanan bannerlar için ufak tefek ödemeler alıyorum tabi. Sonuçta bu benim hobim ve eğlenerek para kazanmak çok hoş bence.. Blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin? Arada oluyor zaten. No problem.. Bu soruları kimler cevaplasın? Eğer yanıtlamadıysa Pink Sugar sende top :)

3 yorum:

  1. vakit ayırıp cevapladığın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler..vakit bulursam cevaplayacağım..çok zevkli görünüyor :))

    YanıtlaSil
  3. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev