17 Ağustos 2016 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo Creme De Nude 93

Maybelline'in Color Tattoo diye geçen ve uzun süre kalıcı olan krem farlarını ben çok severek kullanıyorum.
Favorim metalik yapıdaki On And On Bronze 35 ve Pink Gold 65 renkleri.


Maybelline Color Tattoo 24hr Creamy Mattes koleksiyonundan ise Creamy Beige 98 ve Creme De Nude 93 renklerini satın aldım. En çok merak ettiğim ise Mac'in Paint Potlarından Painterly rengine muadil olarak gösterilen Creme De Nude rengiydi.
Bulmakta biraz zorlandım ama olsun :D


Göz kapağındaki renk eşitsizliklerini ortadan kaldırmak ve far bazı olarak kullanmak için ideal bir renk.
Ama benim göz kapaklarımda gün boyu kalıcı olmadı bu renk :(
Gün sonuna doğru göz kapağımda birikme yaptı.
Umarım havalar çok sıcak ve nemli olduğu için böyle olmuştur. Belki sonbahar ve kış aylarında daha kalıcı bir performans elde ederim.


Mac'in Paint Potlarından Painterly benim gözümde gün boyu kalıyor.
Ama onun da 75 ₺'lik bir fiyatı var. Haftada en az 3-4 gün kullanmama rağmen 2 yıldan fazla dayanıyor. O yüzden fiyatını hak ettiğini de düşünüyorum.


Maybelline Color Tattoo Creme De Nude 93'ü ise ben Watsons indiriminden 16.50 TL'ye satın aldım.
Fiyat olarak Mac'e göre çok çok uygun.
Rengini sevdim, umarım havalar serinlediğinde daha iyi bir performans alabilirim bu fardan.

1 yorum:

  1. favori rengim baz olarak kullanıyorum ve her gün kullandığım için de bitmek üzere..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev