29 Ekim 2014 Çarşamba

Denedim! Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine temizleme ve peeling jel

Neutrogena'nın "turuncu" Visibly Clear serisini daha önce denemiştim.
Bu defa ise yeşil Pore & Shine ile tanıştım.


Benim gibi açık gözenekler ve parlayan ciltten şikayet edenler için geliştirilen "Visibly Clear Pore Shine" serisi  mandalina ve misket limonu özleri içeriyor. 
Bu sayede de pürüzsüz bir cilt vaat ediyor.


Ciltteki yağlanmayı gözle görülür oranda azaltıp, gözenekleri sıkılaştıran, tıkalı gözenekleri derinlemesine temizleyerek cilde duru bir görünüm kazandıracağını söyleyen "temizleme jeli" bende herhangi bir kuruma, pullanma ya da gerginlik hissi yaratmadı.
Duş sırasında peelingle birlikte çok severek kullandım.


Parlaklığı gözle görülür şekilde azaltan "peeling jel" ciltteki sebumu da %77 oranında azaltıyor. 
Bu sayede cildinizi kurutmadan pürüzsüz bir görünüme kavuşuyorsunuz.


Peeling jel içeriğindeki mikro tanecikler ve salistik asit sayesinde tıkalı gözenekleri derinlemesine temizleyip sıkılaştırmayı vaat ediyor.


Bu seri yağlı cilde sahip olan ve parlamadan şikayet edenlerin gözdesi olacak bence. 
Mucizevi bir ürün değil belki ama fiyat ve performans olarak değerlendirince özellikle de -indirim- döneminde denemeye değer bence.
Ben turuncu seriye göre çok daha fazla sevdim...


*Basın ürünüdür.

1 yorum:

  1. ben bu serinin sadece peelingini aldım arkadaşlar haftada 1 veya 2 ama 2 gün üst üste olmasın kullanın yüzdeki sebum sivilce yapan madde bu azalınca yüz üretmeye uğğraşıyo ve ürünü bırakınca yüzün sivilceleniyor ama haftada 1 veya 2 defa kullanan biri olarak tüm ciltlere öneririm ama yüzünüzün heryerine diil problemli bölgeye sürün ilk önce yüzünüzün küçük bi kısmında deneyin yaramazsa eğer 1 2 gün kulannınca bırakın :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev