22 Ekim 2014 Çarşamba

Ünlülerle günün makyajı - 10

Ünlülerle günün makyajında yine birbirinden güzel, ilham veren makyaj stillerine yer verdim.
Ben çok sevdim ♥
Umarım sizin de hoşunuza gider...


Emma Stone kendine çok yakışan bir makyaj yapmış.
Çillerini kapamadan hafif ışıltılı bir ten makyajı ve hafif dumanlı gözleri çok hoş...


Kerry Washington makyaj konusunda kendine yakışanı çok iyi biliyor.
Yoğun kirpikler, smokey gözler ve belli belirsiz bir ruj ona yetmiş de artmış bile...


Kate Bosworth ışıltılı ten makyajı, şeftali tonlarında allığı ve ruju ile şahane görünüyor.


Holland Roden kocaman kirpikleri, soluk teni ve soğuk pembe ruju ile 1920'lerden günümüze ışınlanmış gibi...


Lily Aldridge'in makyajı iyi mi kötü mü diye epey kafa yordum!
Gözler ön plana çıkmış, soluk bir ten, soluk dudaklar...


Sarah Jessica Parker yaşının güzeli bir kadın.
İkon!
İnce kırışıklıklar, yaşanmışlıklar daha da bir hoşluk katmış.
Göz makyajına bayıldım...


 Diane Kruger T bölgesindeki parlamaya bir türlü engel olamamış ama bu onun güzelliği, makyajdaki bütünlüğü bozmaya yetmiyor bence!

devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev