10 Şubat 2014 Pazartesi

Yves Rocher'da ücretsiz kargo, 10 TL indirim ve iki tam boy ürün hediye!!

Instagram'da sevgili Güzellik Kazanı'nın sayfasında bu şok!! indirimi görünce hemen Yves Rocher 'ın sitesine ışınlandım ve oldukça karlı bir alışveriş yaptım!
Hatta ben hızımı alamayıp iki farklı sipariş vererek bu güzel indirimden iki kez faydalandım :)
Sizlerle paylaşmasam olmazdı!


Yukarıda da gördüğünüz gibi 19.90 TL'lik far fırçasını ZYEDF4 kodunu girerek 10 TL indirimli, kargo ücreti ödemeden, tam boy dudak parlatıcısı, deneme boy gündüz kremi ve benim çok severek kullandığım tam boy express göz makyajı temizleyicisi ile birlikte sadece 9,90 TL'ye aldım.
Alışverişte 15 TL ve üzeri dilediğiniz ürünü alabilirsiniz.

9 Şubat 23:59'a kadar Yves Rocher 'ın sitesine ışınlanın!

6 yorum:

  1. Alt limit var canım. 15TL :) Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel gunlerde kullan canım. Benden sonra eşim de sipariş verdi :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel gunlerde kullan canım. Benden sonra eşim de sipariş verdi :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel gunlerde kullan canım. Benden sonra eşim de sipariş verdi :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev