17 Şubat 2014 Pazartesi

Real Techniques fırça alışverişim; Core Collection, Blush Brush, Expert Face Brush, Setting Brush

Youtube'daki Pixiwoo adlı kanalları ile milyonlara ulaşan makyaj artisti kız kardeşler Samantha ve Nicola Chapman, Real Techniques adında makyaj fırçası üzerine bir marka yarattılar. Başlarda Samantha Chapman tek başınaydı ama kardeşi Nicole'de sonradan ekibe katıldı.

Takip ettiğim yerli & yabancı bloglarda ve youtube hesaplarında bu fırçalarla ilgili o kadar olumlu yazı okuyup, tanıtım videosu izleyince büyük bir hevesle nereden alabilirim diye araştırmaya koyuldum. Yurt dışından mı alsam, Instagram'daki hesaplardan mı derken Real Techniques fırçaların Migros'lara geldiği haberini aldım.
Kocaeli'deki tüm Migrosları aradım taradım ama gelmediğini öğrendim.
Firmaya mail attım ve Kocaeli için sevkıyat tarihi belli değil dediler :(
Tam o sırada Kozmela.com'dan, Real Techniques fırçalarda %30 indirim yaptıklarına dair mail alınca hemen sipariş  verdim. Ertesi gün de elime ulaştılar.


Benim sipariş ettiğim Real Techniques fırçalar bunlar.
Soldan sağa;
 Blush brush allık fırçası (35 TL), core collection set (80.5 TL) ve expert face brush yüz fırçası (35 TL).


Arkalarında fırçaların yaratıcısı Chapman kardeşlerin fotoğrafı ve fırçaların hangi amaçla kullanılabileceği yazıyor.


Herkesin çok övdüğü Mac 187'yi büyük bir hevesle alıp memnun kalmayınca Real Techniques'leri dezenfekte edip hemen kullanmaya başladım.
Tek tek inceleme yazısı yazmayacağım, onun yerine fırçalarla ilgili ilk izlenimleri birer cümleyle özetlemeye çalışacağım.


Core Collection sette benim favorim buffing ve contour brush oldu.
(Siyah setin içinde sol baştaki buffing brush, en sondaki ise contour brush.)
Likit ve mineral ürünleri uygulamada buffing brush oldukça başarılı.
Contour brush ise aydınlatıcı için mükemmel bence.


Pembe saplı olan blush brush ise özellikle pigmentli allıkları uygulamakta çok başarılı. Mac'ten aldığım ve pek kullanamadığım Her Blooming Cheek allıkla barışmamı sağladı bu fırça benim.

Yanındaki expert face brush ise söylendiği kadar muhteşem bir fırça. Likit ve krem ürünleri uygularken iz yapmadan, kolayca ve incecik dağıtmanızı sağlıyor.


Real Techniques fırçalar arasında -şimdilik- sahip olmak istediğim tek fırça setting brush.
Onu da instagram'daki bu satıcıdan sipariş ettim.
O da geldi mi tamamdır.

--güncelleme--


Instagram'dan sipariş ettiğim Real Techniques Setting Brush'a da sonunda kavuştum.
Göz altı kapatıcısını sabitlemek için mükemmel bir fırça bence. Söylendiği kadar varmış.


Sizin favori fırçalarınız hangileri?

8 yorum:

  1. Güzel yazı :) Bu arada blogumda çekiliş var paylaşabilirseniz ne mutlu şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatıcı bir yazı olmuş heleki bugünlerde benim gibi alacaklar için. Ben Ulta'da setleri 15$ olarak gördüm, trde vergi falan derken yinede set fiyatı çok uçuk rakam değilmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avrupa fiyatları ile aynıya gelmiş oldu ama Amerika'da çok daha uygun olduğu da bir gerçek :((
      Mac 187'ye 99 TL verip çok kullanmadığım için bu fırçaları uyguna almış sayıyorum kendimi.

      Sevgiler,
      Alev

      Sil
  3. Bende indirimden yararlanip expert face ve o seti ekledim. Keske blush brushi alsaydim diye pismanliktan oluyorum! Bende kocaelideyim. Aradim taradim bulamadin hicbir migrosta :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Gelmedi maalesef buralara hala :((
      Ben bu yazının ardından bir de stippling brush'ı aldım.
      Baktım geleceği yok.
      Büyük fırça seviyorsan blush brush'ı öneriyorum ama şart da değil.

      Sil
  4. ben de expert face brush aldım şimdi de core collection mı alsam, blush brush mı alsam diye düşünüyorum şimdi core collectiona bakınca contour brush experte çok benziyor gibi geldi... bir de experti toz pudra vs de kullanabilirmiym acaba daha hiç kullanmadım da :/

    YanıtlaSil
  5. pardon contour brush değil, buffing brush

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blush brush'ı ilk başlarda fazla uzun bulmuştum. Alışınca çok severek kullanmaya başladım. Özellikle pigmentli allıklar için çok iyi bir fırça. Core Collection'daki contour brush'ı ben hem aydınlatıcı hem kontur için kullanıyorum. Hata allık fırçası için kullananlar bile var! Buffing ise contour brush'a nazaran çok daha minik. Yazıda da dediğim gibi göz altı kapatıcısını uygulamak, sabitlemek ve kaş altını aydınlatmak için güzel bir fırça. Expert brush'ı ben genelde renkli nemlendirici ve bb krem uygularken kullanıyorum. Toz ürünler için daha büyük fırçaları tercih ediyorum.

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev