9 Eylül 2013 Pazartesi

Selena Gomez Adidas için ayakkabı tasarladı

Amerikalı oyuncu ve şarkıcı Selena Gomez sürekli genişleyen yetenek listesine tasarımcılığı da ekledi. Selena, ‘Rock Chic’ temalı yeni koleksiyonunu yaratmak için 2012’den beri Adidas Neo Label tasarım ekibi ile birlikte çalışıyor. Selena Gomez imzasıyla yaratılan yeni Adidas Neo Label Koleksiyonu, rock’n roll dünyasının tarzını yansıtıyor.







Selena’nın müzik aşkından ilham alınarak yaratılan Adidas NEO Label tasarımlar, rock’n roll dünyasının simgesel tarzlarını içeriyor. Koleksiyonda Selena Gomez’in de favorisi olan gizli dolgu topuğa sahip siyah çivili ayakkabılar dikkat çekiyor.

Selena’nın interaktif model kitabı www.adidas.com/selenagomez adresinden görüntülenebilir.
Markanın yeni modelleri de dahil olmak üzere NEO ile ilgili bütün bilgilerden haberdar olmak için www.adidas.com/neo adresi ziyaret edilebilir.

11 yorum:

  1. Bu sneakerlara bayılıyorum ya

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar bunlar

    YanıtlaSil
  3. ben 238 TL ye gördüm bende var hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu ayakkqbiyi nerden aldn hala varmıdır bnde alabilir miyim?

      Sil
  4. sonuncuyu nerden satın alabilirim ?

    YanıtlaSil
  5. ya bu ayakkabıları nerden alcağımızıda yassanızya

    YanıtlaSil
  6. Bu ayakkabıları nereden temin edebiliriz lütfen yardımcı olurmusunuz çok istiyorum ilk çıktığı zaman almıştım yine almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok eski bir koleksiyon anca dolap, modacruz gibi 2. el sitelerde bulabilirsiniz...

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev