23 Şubat 2013 Cumartesi

Teşekkürler Yves Rocher

Geçen ay Yves Rocher Blogger'lara özel 90'lar temalı çok güzel ve nostaljik bir parti düzenledi.
Ben İstanbul dışında yaşadığım için katılamadım maalesef!
Sağolsun Yves Rocher beni unutmamış ve sık sık alışveriş yaptığım İzmit mağazasına benim için bir paket hazırlatmış.
Yves Rocher'ın ürünlerini uzun süredir kullanıyorum.
Fırçalarının ve göz makyajı temizleyicisinin hastasıyım!
Hediye olarak sürekli kullandığım ürünlerin gelmesi beni çok sevindirdi.
Bakalım paketimde neler varmış!


Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara; bu maskarayı daha önce denemiştim. Hatta 2.'yi kullanıyorum şu an! Yedeklenmiş oldu...
Ekspres Göz Makyaj Temizleyici; son zamanlarda en sevdiğim göz makyajı temizleyicisi bu. Tek bir hareketle en zor makyajı bile çıkarıyor!
Sexy Pulp Ultra Dolgunlaştırıcı Gloss; bu ara nedense glosslarla aram iyi değil! Kalem rujlar, lip balmlar ve nude rujlarla idare ediyorum. Yaz için sakladım bunu o yüzden..
İkili Doğal Bronz Pudra; Yves Rocher'ın mineral pudrasını kullanıyorum şu an. İlkbaharda elimden düşmez ama bu!
Kadife Dokunuşlu Tekli Far; makyajda benim rengim zaten gri. Kadifemsi ve yoğun pigmentli bir far ve çok severek kullanıyorum.
Suya Dayanıklı Asansörlü Göz Kalemi; yeşil, mor ve mavi favorimdi benim bu kalemlerde. Şimdi bir de siyahım oldu! Yuppi...
Keçe Uçlu Eyeliner; eyeliner sürmekte acemi iseniz bu keçe uçlu eyeliner'ı mutlaka deneyin. Çok kolay eyeliner uygulaması yapmanızı sağlayacak. Denenmiştir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev