29 Ekim 2012 Pazartesi

Denedim; Neutrogena el kremi

40. yılını kutlayan Neutrogena'nın kuru ve çatlamış eller için ürettiği konsantre el kremi firma tarafından gönderildi.


Neutrogena'nın el kremini daha önce denemediğim için hemen kullanmaya başladım.
Konsantre bir ürün olduğundan mercimek tanesinden daha az bir ürün kullanmak yeterli oluyor.
75 ml'lik bir tüp bu sayede 200 kez kullanıllabiliyormuş!


Ben yapış yapış ve yağlı his bırakan el kremlerinden hiç hoşlanmıyorum.
Neutrogena'yı sürdüğümde elimde oluşan o yağlı hissi sevmedim ama o kadar hızlı emildi ve elimi eldiven gibi sardı ki tek kelimeyle ba-yıl-dım.
Gliserinin etkisiyle anında yumuşacık ellere sahip oldum.


12 TL'lik fiyatına göre çok başarılı buldum ben bu el kremini.
Hafif ve temiz bir kokusu var.
Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev